Is die bijgeleverde game (giants) echt een full-version en hoe ziet ie er uit, want hij is toch aangepast voor pixel-shaders. Dit ivm met een verkoper die beweerde dat er geen volledige versie bij zat.
Verwijderd
Bij de RETAIL versie van de Gladiac 920 zit de volledige versie van Giants SE. Als je op voodooextrene de search engine gebruikt kan je een topic vinden over deze versie van Giants vergeleken met de gewonen versie.
Ook krijg je bij de kaart een muismad, ff ter info
Suc6
Ook krijg je bij de kaart een muismad, ff ter info
Suc6
Ik herb hier de kaart en het spel. Het spel is wel grappig en het is dus wel degelijk de hele versie. Maar ik heb hem net weer terug gestuurd, omdat mijn versie van de Elsa hele rare dingen ging doen in 2d. De lijnen van bv de windows leken bijna te knipperen. Dus maar ik ga er maar vanuit dat het ik pech heb gehad en een betere versie toegestuurd krijg.
| I've got permission to color outside the lines |
..En heeft er nog een PCI videokaart naast? Ik wil binnenkort (volgende week of zo) een Gladiac920 bestellen maar wil 'm laten draaien met een andere Elsa Gladiac PCI kaart ernaast. Heb nu een G400 DualHead en wil meer 3D power, maar óók 'DualHead'. Heb nu om te testen een (in één bak) Gladiac511 PCI naast de G400DH en dat werkt probleemloos. Zo'n setup wil ik dus ook met de 920 i.p.v. de G400. Iemand ervaring met zo iets vergelijkbaars? Wellicht is er een stiekem onhebbelijkheidje of zo?
Oh ja, zit er een erg grote koeler op de 920? Is PCI slot 1 nog bruikbaar of wordt dat moeilijk dan wel onmogelijk? Alvast bedankt.
Oh ja, zit er een erg grote koeler op de 920? Is PCI slot 1 nog bruikbaar of wordt dat moeilijk dan wel onmogelijk? Alvast bedankt.
edit:
nog even een vraagje toegevoegd
nog even een vraagje toegevoegd
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pci slot 1 is nog bruikbaar, maar word meestal met irq's gedeeld met je agp, dus beters niet gebruiken.
| I've got permission to color outside the lines |
Ah, ThanksOp vrijdag 20 juli 2001 23:00 schreef Genotix het volgende:
Pci slot 1 is nog bruikbaar, maar word meestal met irq's gedeeld met je agp, dus beters niet gebruiken.
hey abadon, pci Geforce MX kopen
?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Nee, die heb ik er al in zitten (naast m'n G400DH)Op zaterdag 21 juli 2001 12:56 schreef MGSNK het volgende:
hey abadon, pci Geforce MX kopen?
jammer
ik moet die van mij binnenkort kwijt zien te raken! Ik wil eigenlijk nu wel een AGP videokaart hebben en sorry, dat is deze niet, nu denk je warschijnlijk: "waarom heb je een pci geforce mx?'Nou, omdat ik heb bijna gratiz heb gehad! Van m'n ouders 
IIG ik wil wat nieuws, maar wat? en hoe raakt ik mijn MX kwijt? (V&A?) Wat raden jullie mij aan te kopen?
GF2 PRO of KYRO II
IIG ik wil wat nieuws, maar wat? en hoe raakt ik mijn MX kwijt? (V&A?) Wat raden jullie mij aan te kopen?
GF2 PRO of KYRO II
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Pagina: 1