Ja verkeerde rubriek ik krijg dit alleen niet verwijderd excuus.
Mijn vraag luid als volgt
Ik heb een medion akoya P4375 gekregen die stond te verstoffen hij doet het redelijk alleen merk ik dat als ik wil wisselen van programma’s of meerdere dingen tegelijk doe dat die vrij traag reageert.
Nu is mijn vraag is het mogelijk deze setup uit te breiden / onderdelen te vervangen om zo de computer een flinke boost te geven ?
Ook heb ik een 1,5 Tb HDD waarvan 150 gb de opstart partitie is en de overige gigabytes de andere partitie vormen echter word alles wat maar gedownload word op de opstart partitie opgeslagen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel® Core™ i3-550 processor
NIEUW. USB 3.0
Windows 10 64bits.
Graphics -
ATI Radeon™ HD 5670 videokaart DirectX® 11
met DDR5 geheugen
1,5 TB (1500 GB) harde schijf
4 GB (4096 MB) DDR3 SDRAM
Snel WLAN
8 kanaals High-Definition-Audio
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Van alles !! echter ben ik hier vrij nieuw op dit forum en kom er dus niet helemaal uit.
Een icter ben ik niet maar ik vind het wel leuk om van alles te ontdekken
Hopelijk kan iemand me helpen met wat tips of trics.
Mijn vraag luid als volgt
Ik heb een medion akoya P4375 gekregen die stond te verstoffen hij doet het redelijk alleen merk ik dat als ik wil wisselen van programma’s of meerdere dingen tegelijk doe dat die vrij traag reageert.
Nu is mijn vraag is het mogelijk deze setup uit te breiden / onderdelen te vervangen om zo de computer een flinke boost te geven ?
Ook heb ik een 1,5 Tb HDD waarvan 150 gb de opstart partitie is en de overige gigabytes de andere partitie vormen echter word alles wat maar gedownload word op de opstart partitie opgeslagen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel® Core™ i3-550 processor
NIEUW. USB 3.0
Windows 10 64bits.
Graphics -
ATI Radeon™ HD 5670 videokaart DirectX® 11
met DDR5 geheugen
1,5 TB (1500 GB) harde schijf
4 GB (4096 MB) DDR3 SDRAM
Snel WLAN
8 kanaals High-Definition-Audio
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Van alles !! echter ben ik hier vrij nieuw op dit forum en kom er dus niet helemaal uit.
Een icter ben ik niet maar ik vind het wel leuk om van alles te ontdekken
Hopelijk kan iemand me helpen met wat tips of trics.