Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen(zware games) en video's editen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs rond de 900 euro inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD van 2 TB.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart mogelijk tweedehands kopen, al hoeft dat niet per se. Windows 10, WiFi adapter, muis en toetsenbord heb ik al. Beeldscherm koop ik tweedehands.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk en temperatuur zo laag mogelijk. Mocht het in een kleinere behuizing kunnen, dan is dat mooi meegenomen.
Ga je overklokken?
Ik heb hier geen verstand van, dus ik denk niet dat ik dat ga doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mijn huidige lijst willen beoordelen en zo nodig verbeteringen kunnen aanbrengen(prijs en kwaliteit) voor mijn budget. Mocht de prijs van een nieuwe videokaart binnen het budget blijven, dan ga ik daar ook voor.
Gamen(zware games) en video's editen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs rond de 900 euro inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD van 2 TB.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart mogelijk tweedehands kopen, al hoeft dat niet per se. Windows 10, WiFi adapter, muis en toetsenbord heb ik al. Beeldscherm koop ik tweedehands.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk en temperatuur zo laag mogelijk. Mocht het in een kleinere behuizing kunnen, dan is dat mooi meegenomen.
Ga je overklokken?
Ik heb hier geen verstand van, dus ik denk niet dat ik dat ga doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mijn huidige lijst willen beoordelen en zo nodig verbeteringen kunnen aanbrengen(prijs en kwaliteit) voor mijn budget. Mocht de prijs van een nieuwe videokaart binnen het budget blijven, dan ga ik daar ook voor.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | MSI B450M Mortar | € 100,70 | € 100,70 |
1 | XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB | € 255,- | € 255,- |
1 | Sharkoon VS4-W Window | € 32,04 | € 32,04 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 125,- | € 125,- |
1 | Corsair RM550x Zwart | € 89,50 | € 89,50 |
1 | Samsung 970 Evo 250GB | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Akasa Interne USB 3.0 5-poort cardreader met eSATA en 3x USB 2.0 en 2x USB 3.0 | € 24,74 | € 24,74 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 866,88 |