Beste lezer,
Graag zou ik jullie feedback willen op mijn nieuwe systeem, mijn huidige systeem gaat na 7 jaar trouwe dienst weg.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Future proof gamen en thuiswerken op de pc. Daarnaast wil ik dat het systeem ook compact en stil is
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs van zo rond de E1000-E1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
PC zal aangesloten worden op twee Dell UltraSharp U2415 - LED-monitors 1920x1200
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor intel processor, goede ervaringen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voorkeur voor stil en compact systeem, ik ben erg gecharmeerd van de fractal node 202 als kast
Ga je overklokken?
Ik was niet van plan te gaan overklokken, wil wel dat de pc goed functioneert op maximale instellingen dat deze lange tijd mee kan gaan en dat er kwaliteitsspul inzit
Wat verwacht je van ons?
Op basis van diverse BBG's en het lezen van reviews op tweakers alsmede op hardware.info heb ik een systeem bedacht, ik zou graag een sanity check willen of dit allemaal tezamen kan?
Heb ik daarnaast de goede keuzes gemaakt wat betreft geheugen, videokaart, moederbord en voeding? Ik heb niet veel kennis ter zake.
Verder als er nog betere en goedkopere alternatieven zijn dan hoor ik dat graag. Daarnaast heb ik een extra 120mm fan er bijgeplaatst voor de koeling in de kast, maar of deze nodig is weet ik niet.
Alvast bedankt voor al jullie feedback/commentaar
Graag zou ik jullie feedback willen op mijn nieuwe systeem, mijn huidige systeem gaat na 7 jaar trouwe dienst weg.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Future proof gamen en thuiswerken op de pc. Daarnaast wil ik dat het systeem ook compact en stil is
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs van zo rond de E1000-E1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
PC zal aangesloten worden op twee Dell UltraSharp U2415 - LED-monitors 1920x1200
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor intel processor, goede ervaringen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voorkeur voor stil en compact systeem, ik ben erg gecharmeerd van de fractal node 202 als kast
Ga je overklokken?
Ik was niet van plan te gaan overklokken, wil wel dat de pc goed functioneert op maximale instellingen dat deze lange tijd mee kan gaan en dat er kwaliteitsspul inzit
Wat verwacht je van ons?
Op basis van diverse BBG's en het lezen van reviews op tweakers alsmede op hardware.info heb ik een systeem bedacht, ik zou graag een sanity check willen of dit allemaal tezamen kan?
Heb ik daarnaast de goede keuzes gemaakt wat betreft geheugen, videokaart, moederbord en voeding? Ik heb niet veel kennis ter zake.
Verder als er nog betere en goedkopere alternatieven zijn dan hoor ik dat graag. Daarnaast heb ik een extra 120mm fan er bijgeplaatst voor de koeling in de kast, maar of deze nodig is weet ik niet.
Alvast bedankt voor al jullie feedback/commentaar
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8400 Tray | € 249,28 | € 249,28 |
1 | Gigabyte Z370N-WIFI | € 151,95 | € 151,95 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G (rev. 2.0) | € 301,99 | € 301,99 |
1 | Fractal Design Node 202 | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Noctua NH-L9i | € 39,71 | € 39,71 |
1 | Noctua NF-F12 PWM, 120mm | € 17,95 | € 17,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 94,38 | € 94,38 |
1 | be quiet! Straight Power 11 450W | € 90,99 | € 90,99 |
1 | Crucial MX500 m.2 500GB | € 85,95 | € 85,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.102,15 |
[Voor 49% gewijzigd door Q1227 op 28-10-2018 21:57. Reden: mis specificatie lijst]