They made me do it.
1. Over Brood zijn nu al genoeg topics geweest die niet zo in de smaak vielen.
2. Er werden zulke botte uitspraken gedaan dat er uiteindelijk een flamewar zou zijn ontstaan.
Ik kan nog wel meer dingen bedenken, maar dan wordt de discussie hier weer voortgezet en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
2. Er werden zulke botte uitspraken gedaan dat er uiteindelijk een flamewar zou zijn ontstaan.
Ik kan nog wel meer dingen bedenken, maar dan wordt de discussie hier weer voortgezet en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Mjah... Exirion zei genoeg
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik vind het idd een goede discussie, wel met een topicsubject die niet okay was, maar op zich had er een discussie over kunnen uitvloeien over sensatie die wel en die niet op tv te zien zou mogen zijn...
Nadeel is idd dat het begon met Brood en eindigde met Brood.
Jotti kwam trouwens net op tijd, ik moest eten
Jotti kwam trouwens net op tijd, ik moest eten
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Een zinvolle topic over censuur in de media was misschien zelfs interessant geweest voor SGOp vrijdag 20 juli 2001 18:22 schreef Hoicks het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein