Ik heb een eigen .net domein bij Antagonist met mijn eigen achternaam. Nu wil ik graag voornaam.achternaam.net door laten verwijzen naar mijn LinkedIn pagina, maar ik raak een beetje confuus van alle mogelijke DNS types.
Uit wat ik lees over DNS types dacht ik te begrijpen dat ik een CNAME type DNS forwarding moet instellen. Ik heb dus ingesteld dat "voornaam.achternaam.net" via een CNAME type door moet verwijzen naar "www.linkedin.com/in/voornaamachternaam/" maar ik krijg deze error te zien:
Uit wat ik lees over DNS types dacht ik te begrijpen dat ik een CNAME type DNS forwarding moet instellen. Ik heb dus ingesteld dat "voornaam.achternaam.net" via een CNAME type door moet verwijzen naar "www.linkedin.com/in/voornaamachternaam/" maar ik krijg deze error te zien:
Ik doe dus iets niet goed, of ik gebruik een verkeerd type. Kan iemand mij de goede kant op duwen?Hostname labels kunnen alleen letters, nummers of streepjes bevatten (de laatste niet op de eerste of laatste positie) en kunnen maximaal 63 tekens lang zijn.
... en gaat over tot de orde van de dag