Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Websites laden duurt soms lang

Pagina: 1
Acties:

• Chasin
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19-06 09:23
Hallo mede Tweakers,

Heb een probleem met het laden van alles websites. Het duurt soms erg lang dat een website geladen is.
Vaak refresh ik dan de pagina naar 10/20 seconden en dan zie ik hem direct. Internet snelheid is 500/500.

Wat ik al heb gedaan:
  • Netwerk instellingen opnieuw instellen
  • Cloudflare DNS
  • DNS flush
Iemand nog tips?

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17:56
Heb je dit op al je devices of maar op 1?

⛔Trackers of betalen...⛔

• binbero
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 11:40
Heb je soms een adblock lopen.
Zo ja disable hem eens.
Misschien mailware of trojan.
scan hem eens met Malwarebytes.
https://nl.malwarebytes.com/

[Voor 46% gewijzigd door binbero op 28-10-2018 17:26]

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

(jarig!)
Je bent toch niet als bezig geweest met iets als Pi-Hole ofzo? Dat is een projectje wat de laatste tijd door alles en iedereen maar wordt ingericht omdat ze "denken" te weten hoe het werkt en daarna vergeten te vermelden als "het internet" ineens trager is.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Chasin
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19-06 09:23
binbero schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:18:
Heb je soms een adblock lopen.
Zo ja disable hem eens.
Misschien mailware of trojan.
scan hem eens met Malwarebytes.
https://nl.malwarebytes.com/
MAX3400 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:19:
Je bent toch niet als bezig geweest met iets als Pi-Hole ofzo? Dat is een projectje wat de laatste tijd door alles en iedereen maar wordt ingericht omdat ze "denken" te weten hoe het werkt en daarna vergeten te vermelden als "het internet" ineens trager is.
Heb Adblock en Pi-hole nu uit staan. Draait nu al een tijdje weer goed. Hopelijk was dit het probleem.
Vind wel jammer dat ik nu weer veel reclame te zien krijg :/

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

(jarig!)
Chasin schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:58:
[...]
Pi-Hole draait hier ook (wel op iets zwaarders dan de gemiddelde Raspberry) en ik trek gewoon 600/650 bij KPN.

Allicht kan je eens nazoeken en mogelijk in een nieuw topic, je configuratie helemaal nalopen om te kijken of/waar mogelijk een foutje zit.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• binbero
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 11:40
Ik gebruik adblock generis plus
Die werk wel.

• MewBie
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:11
Chasin schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:58:
[...]

[...]

Heb Adblock en Pi-hole nu uit staan. Draait nu al een tijdje weer goed. Hopelijk was dit het probleem.
Pihole cached dns verzoeken maar voor korte tijd, als je pihole dus ingesteld hebt om zelf alle dns verzoeken af te handelen ipv een externe dns te raadplegen kan het inderdaad zo zijn dat alles veel langer duurt. Omdat ie elke keer het complete dns proces moet doorlopen ipv het uit de cache te halen.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik habe ook 't issue sinds 3 dagen dat het zeker een seconde of 4 duurt, vaak langer, voordat een website geladen wordt. Lijkt alsof ie eerst nog connectie moet establishen ofzo. Ik lijk 't probleem te hebben sinds de nieuwe Firefox 63.0.

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

Deathchant schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:03:
Ik habe ook 't issue sinds 3 dagen dat het zeker een seconde of 4 duurt, vaak langer, voordat een website geladen wordt. Lijkt alsof ie eerst nog connectie moet establishen ofzo. Ik lijk 't probleem te hebben sinds de nieuwe Firefox 63.0.
Gefixed: Deathchant in "[Firefox] Wat vinden we ervan? - Deel vijftien"

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True