Beste,
Mijn huidige PC is al ruim 10 jaar oud en is toe aan vernieuwing.
Nu heb ik zelf de interesse om mijn eerste Game pc te gaan bouwen maar wordt overspoeld met de vele onderdelen die te verkrijgen zijn.
Na wat zoekwerk heb ik verschillende onderdelen gevonden en een product pricewatch gemaakt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwe desktop zal voornamelijk gebruikt worden voor te gamen, dit hoeft niet op 4K maar 1080p zou wel mooi zijn. (Games: GTA, COD en natuurlijk nieuwe games die ik nu niet kan spelen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn Budget is €1.250,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn toetsen bord en muis zijn nog prima in orde.
Het Scherm is nog niet zo lang geleden vernieuwd: Philips 246E 60Hz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande is het systeem dat ik al heb samengesteld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn merk voorkeur gaat naar MSI, ik heb hier goede reviews van gelezen. Vooral de Videokaart + moederbord ziet er goed uit (het oog wilt ook wat).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goed werkende PC de niet al te luid is.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Is het mogelijk om de PC samen te stellen zoals bovenstaande (zo zou ik het graag willen hebben), of zijn er nog verbeter punten aanwezig?
Wat zijn vervolgens de punten waarop ik moet gaan letten met het bouwen van de PC. (zijn bijvoorbeeld alle kabels aanwezig?).
Mijn huidige PC is al ruim 10 jaar oud en is toe aan vernieuwing.
Nu heb ik zelf de interesse om mijn eerste Game pc te gaan bouwen maar wordt overspoeld met de vele onderdelen die te verkrijgen zijn.
Na wat zoekwerk heb ik verschillende onderdelen gevonden en een product pricewatch gemaakt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwe desktop zal voornamelijk gebruikt worden voor te gamen, dit hoeft niet op 4K maar 1080p zou wel mooi zijn. (Games: GTA, COD en natuurlijk nieuwe games die ik nu niet kan spelen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn Budget is €1.250,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn toetsen bord en muis zijn nog prima in orde.
Het Scherm is nog niet zo lang geleden vernieuwd: Philips 246E 60Hz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande is het systeem dat ik al heb samengesteld.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 290,- | € 290,- |
1 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 150,- | € 150,- |
1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 315,- | € 315,- |
1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Sharkoon TG5 RGB | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Cooler Master Hyper 212 LED | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/16 | € 119,33 | € 119,33 |
1 | Cooler Master MasterWatt Lite 700W | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Kingston A400 480GB | € 64,71 | € 64,71 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.158,64 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn merk voorkeur gaat naar MSI, ik heb hier goede reviews van gelezen. Vooral de Videokaart + moederbord ziet er goed uit (het oog wilt ook wat).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goed werkende PC de niet al te luid is.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Is het mogelijk om de PC samen te stellen zoals bovenstaande (zo zou ik het graag willen hebben), of zijn er nog verbeter punten aanwezig?
Wat zijn vervolgens de punten waarop ik moet gaan letten met het bouwen van de PC. (zijn bijvoorbeeld alle kabels aanwezig?).