Vraag

• Homewrecker
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-05 13:41
Hey,

Heeft iemand een suggestie ivm een backup nemen van je SD kaarten tijdens het reizen?
Ik wil de mogelijkheid hebben om een backup van mijn fotos te nemen zonder dat ik een laptop moet meenemen.

Groeten

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 22:08
Heb je al ergens op gezocht? Want daar is op Google zat over te vinden. Bijvoorbeeld een Image Tank.

The devil is in the details.

• Homewrecker
Hahn schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:11:
Heb je al ergens op gezocht? Want daar is op Google zat over te vinden. Bijvoorbeeld een Image Tank.
Ik heb een paar dingen gevonden, een van RAVPower maar ik las enkele reviews en die waren toch niet denderend qua kwaliteit.
Een andere optie die ik las was via OTG naar je smartphone maar dat vind ik niet ideaal.
Ik wil er ook geen fortuin aan uit geven.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

SD-card reader met USB aansluiting en een USB OTG kabeltje mits dit door je telefoon ondersteund wordt zou kunnen werken.

Twente | 5530 Wp JA Solar - 14x395 33° op Zuid

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 22:08
Homewrecker schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:13:
[...]

Ik heb een paar dingen gevonden, een van RAVPower maar ik las enkele reviews en die waren toch niet denderend qua kwaliteit.
Een andere optie die ik las was via OTG naar je smartphone maar dat vind ik niet ideaal.
Ik wil er ook geen fortuin aan uit geven.
Maar wat wil je er dan wél aan uitgeven?

The devil is in the details.

• Homewrecker
Hahn schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:14:
[...]

Maar wat wil je er dan wél aan uitgeven?
Ik dacht aan max 100 euro.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:59
Wat is het budget? Western digital heeft er een apparaat voor. Kost wel wat, maar zou goed moeten werken. Zit een accu in. Dus zonder tussenkomst werkt het. Kan werken als mediaservertje zodat je ook nog muziek of video's kunt streamen.
Western digital wireless of wireless pro. Dacht dat er nog een merk was wat zoiets verkocht. Daar kan je via WiFi bij. Kosten wel iets meer dan je 100 euro. Ben bang dat je anders toch op card readers en je telefoon aangewezen bent. Of een imagetank op basis van een raspberry pi. Als je dat leuk vind. Zou onder de 100 euro moeten kunnen komen. Maar moet je wel zelf bouwen. Jammer genoeg verkoopt WD niet meer de pidrives en de behuizingen.

[Voor 48% gewijzigd door Arunia op 28-10-2018 16:22]

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-04 00:05
Je kan dit ook met een iPod uit 2005 en een SD reader doen. Of een iPhone. Of een Android toestel met USB-USB adapter en USB-SD adapter.

Verder zijn er gewoon SD-copy devices die dit kunnen met een interne schijf, die maken per SD kloon een mapje aan en dan kan je die later met je computer lezen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee