Sinds release zit ik eigenlijk al met een irritant en frustrerend probleem, maar niks lijkt te helpen. Ik word na elk potje gekickt naar het hoofdmenu, en dus ook uit de party. Vrienden moeten dus ook leaven om mij weer te kunnen inviten. Zie hier een video van het probleem: YouTube: Black Ops 4 PC kicked to main menu after each game bug
Ik speel het op de PC met de volgende specs:
Intel Core i7 4790, 16GB DDR3@1600, GTX 1060 6GB Windforce OC
Op internet werd er gezegd dat het komt door mijn moderate NAT, maar vrienden met wie ik speel hebben ook moderate NAT en maken ook gebruik van Ziggo internet, en die hebben er geen last van.
Verder heb ik ook al 2 keer mijn game-files gechecked, maar dit hielp ook niet.
Hoe hard ik ook probeer om mijn NAT op open te krijgen, het lukt niet. UPNP staat aan, heb alle benodigde poorten open gezet naar mijn PC, maar hij blijft op moderate staan.
Iemand een idee waar dit irritante probleem vandaan komt?
Ik speel het op de PC met de volgende specs:
Intel Core i7 4790, 16GB DDR3@1600, GTX 1060 6GB Windforce OC
Op internet werd er gezegd dat het komt door mijn moderate NAT, maar vrienden met wie ik speel hebben ook moderate NAT en maken ook gebruik van Ziggo internet, en die hebben er geen last van.
Verder heb ik ook al 2 keer mijn game-files gechecked, maar dit hielp ook niet.
Hoe hard ik ook probeer om mijn NAT op open te krijgen, het lukt niet. UPNP staat aan, heb alle benodigde poorten open gezet naar mijn PC, maar hij blijft op moderate staan.
Iemand een idee waar dit irritante probleem vandaan komt?
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 767375 op 28-10-2018 14:43 . Reden: Typos geëlimieerd ]