Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 767375

Topicstarter
Sinds release zit ik eigenlijk al met een irritant en frustrerend probleem, maar niks lijkt te helpen. Ik word na elk potje gekickt naar het hoofdmenu, en dus ook uit de party. Vrienden moeten dus ook leaven om mij weer te kunnen inviten. Zie hier een video van het probleem: YouTube: Black Ops 4 PC kicked to main menu after each game bug

Ik speel het op de PC met de volgende specs:
Intel Core i7 4790, 16GB DDR3@1600, GTX 1060 6GB Windforce OC

Op internet werd er gezegd dat het komt door mijn moderate NAT, maar vrienden met wie ik speel hebben ook moderate NAT en maken ook gebruik van Ziggo internet, en die hebben er geen last van.
Verder heb ik ook al 2 keer mijn game-files gechecked, maar dit hielp ook niet.
Hoe hard ik ook probeer om mijn NAT op open te krijgen, het lukt niet. UPNP staat aan, heb alle benodigde poorten open gezet naar mijn PC, maar hij blijft op moderate staan.

Iemand een idee waar dit irritante probleem vandaan komt?

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 767375 op 28-10-2018 14:43 . Reden: Typos geëlimieerd ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-07 16:27
Ik zie dat er meer mensen zijn die het issue hebben

https://community.activis...R-EACH-GAME/td-p/10856993

Een daarvan geeft aan het spel in Windows Mode te spelen.
I had the same issue and restarting the game then running the game in windowed(fullscreen) mode worked for me.
Andere geven aan dat poort 3074 open moet staan. Heb je die ook open gezet op je router?

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:02
Of misschien gewoon even je game opnieuw installeren? Ik kon vorige keer ineens mijn game niet meer openen en na een herinstall deed ie het weer volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 767375

Topicstarter
Ik speel liever niet in windowed mode, dan wordt mijn FPS in eens gelimit op 60FPS met een reactie tijd van standje vsync, terwijl ik een 75Hz monitor heb.

Poort staat open en geforward naar mijn PC, DMZ en UPNP staan ook aan.
Wylana schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:37:
Ik zie dat er meer mensen zijn die het issue hebben

https://community.activis...R-EACH-GAME/td-p/10856993

Een daarvan geeft aan het spel in Windows Mode te spelen.

[...]

Andere geven aan dat poort 3074 open moet staan. Heb je die ook open gezet op je router?
Dit ga ik inderdaad maar eens proberen.
Tiagoo schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:36:
Of misschien gewoon even je game opnieuw installeren? Ik kon vorige keer ineens mijn game niet meer openen en na een herinstall deed ie het weer volledig.