Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 537214

Topicstarter
Momenteel is mijn iPad air 2 gejailbreakt op 9.3.3 en het bevalt eigenlijk tot nu toe altijd prima. Kan het gewoon telkens bij opnieuw opstarten weer gejailbreakt krijgen met een website, in plaats van het met mijn pc telkens te doen. Echter merk ik de laatste tijd steeds vaker dat bepaalde applicaties niet meer werken op mijn ios versie. Bijvoorbeeld Apollo (reddit client) en Stardew Valley. Deze zou ik echter wel graag willen spelen, maar ik hecht ook waarde aan bepaalde applicaties als Fortune/The Chan (4chan client) en de optie om 'goedkoper' spellen te kunnen verkrijgen.

Na wat onderzoek kwam ik erachter dat het mogelijk is om applicaties te sideloaden zonder een jailbreak. Hierbij kwam telkens wel een revoke na 7 dagen, tenzij je voor bepaalde diensten zou betalen, met alsnog het risico dat het gerevoket kan worden. Nu is mijn vraag of mensen hier ervaring mee hebben, en in hoeverre het inderdaad nodig zal zijn om telkens na 7 dagen het een en ander weer via de PC te moeten fixen.

Wat me opviel is dat in ieder geval ik steeds minder zaken benut omtrent de jailbreak, omdat Apple steeds meer applicaties en functies al zelf aanbiedt, als Flux en dergelijke. Echter zit ik wel als een van de weinigen nog met een goede jailbreak, want alles hierna is een beetje crap geweest en ik weet ook niet of er ooit een 12-jailbreak zal komen.

Kan iemand mij adviseren hieromtrent of zijn mening kunnen geven?

Bij voorbaat dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-05 00:59
Ik weet als je apps van Tweakbox (gratis) installeert deze niet vervallen over 7 dagen.
Ze kunnen wel revoked worden natuurlijk (dit jaar nog maar 3x), maar dat is dan maar een kleine moeite om deze opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Jailbreak op iOS 10 was prima eigenlijk imho :P Op 11 wel wat minder. Voor 12.0 komt mogelijk een jailbreak uit ivm wat lekken, maar daar is vziw geen nieuws over. Je krijgt tegenwoordig betaald voor t melden van lekken he, dusja ;)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 537214

Topicstarter
Ik dacht het revoken na een week een feit was, dat dat gewoon standaard gebeurde, maar dit is dus niet zo? Met een beetje pech zo nu en dan kan ik wel dealen namelijk!

Heb het inderdaad meegekregen van een eventuele jailbreak voor 12, maar ben redelijk getraumatiseerd door dit soort berichten. Het kan echt prima nog maanden zo niet jaren duren, voordat er iets zinnigs uitkomt. Ik zie eigenlijk steeds minder het voordeel van een jailbreak. Weten jullie ook of sideloaden op ios12 gewoon goed werkt? Heb nu pandahelper, en die heeft in ieder geval Stardew Valley in de aanbieding, maar Tweakbox bijvoorbeeld niet. Hebben jullie een voorkeursapp?

Edit: heb net even snel op mijn iPhone ios 11 met pandahelper Stardew Valley geinstalleerd en kreeg gelijk een ad aan het begin. Keren deze steeds terug tijdens het spelen of is dit slechts bij het opstarten? Excuses voor de vele vragen, vind deze applicaties gewoon redelijk sketchy.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 537214 op 28-10-2018 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Anoniem: 537214 ik zou dit topic in de gaten houden/doorlezen => [iOS] Jailbreaken - Deel 8

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.