Draadloos toetsenbord + muis met "opbergbare" dongel?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Ik ben dus net, weer, de dongel kwijtgeraakt van mijn draadloze Logitech Mk250 toetsenbord + muis. Die kunnen dus de prullenbak in. :(

Nou ben ik dus op zoek naar een toetsenbord + muiscombinatie waarbij je de dongel in het toetsenbord of muis kunt opbergen aan het einde van de werkdag. Bij mij gaan ze dagelijks mee in de rugzak naar m'n werk, vandaar. Maar waar ik ook zoek... ik kan bij niet één draadloos toetsenbord + muiscombo vinden of het die mogelijkheid biedt.

Dus, wie weet welke tb+muiscombo de mogelijkheid biedt om de bijbehorende dongel in het toetsenbord (of muis) op te bergen? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:50

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Logitech heeft een Unifying ontvanger. Je kan simpelweg een tweede aanschaffen van die dingen. Als je dus je setje zowel thuis als op kantoor gebruikt, steek je gewoon de ontvangers in zowel je PC als je werkplek.

[ Voor 16% gewijzigd door Hero of Time op 28-10-2018 13:40 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:39

Nakebod

Nope.

pricewatch: Logitech Unifying USB Receiver
Scheelt weer wat geld. Koop er 2, voor thuis en werk. Hoef je niet constant mee te nemen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Dank voor de tips, heren! Ik ga zeker zo'n dingetje bestellen. :)

Het is echter niet helemaal een antwoord op mijn vraag. O-)

Dus ik ben nog steeds benieuwd of iemand een tb+muiscombi weet met opbergbare dongel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Zakelijk een stel Dell KM636 combo's aangeschaft, dongle kan in de muis worden opgeborgen. pricewatch: Dell KM636 (Qwerty US) Zwart

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-05 08:49
Verder niet veel ervaring met verschillende sets, maat weet wel dat de Logitech M705 muis een opbergvak voor de dongel heeft, deze zit ook wel in een set gebundeld volgens mij.

Flickr - Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien is een set op basis van bluetooth een optie voor je? Geen dongel meer nodig op het moment dat je laptop/desktop bluetooth heeft ingebouwd. Wat je niet nodig hebt, hoef je ook niet op te bergen!
Pagina: 1