Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Future proof (minimum 5 jaar) gamen op de hoogste settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga de computer laten samenstellen bij Alternate België, dus alle onderdelen moeten daar beschikbaar zijn aan een prijs die binnen mijn budget past.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb volgende build opgesteld bij Alternate op basis van jullie website en andere topics hier. Ik wil jullie feedback vooraleer ik tot bestelling overga.
Ik zou bijvoorbeeld een optical drive bij bestellen. Is dat mogelijk met mijn huidige case?
Heb ik goede keuzes gemaakt wat betreft geheugen, videokaart, moederbord e.a.? Ik heb totaal geen kennis ter zake.
Future proof (minimum 5 jaar) gamen op de hoogste settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga de computer laten samenstellen bij Alternate België, dus alle onderdelen moeten daar beschikbaar zijn aan een prijs die binnen mijn budget past.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb volgende build opgesteld bij Alternate op basis van jullie website en andere topics hier. Ik wil jullie feedback vooraleer ik tot bestelling overga.
Ik zou bijvoorbeeld een optical drive bij bestellen. Is dat mogelijk met mijn huidige case?
Heb ik goede keuzes gemaakt wat betreft geheugen, videokaart, moederbord e.a.? Ik heb totaal geen kennis ter zake.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 322,50 | € 322,50 |
1 | MSI B450 Gaming Plus | € 99,49 | € 99,49 |
1 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Gaming OC | € 615,05 | € 615,05 |
1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 104,85 | € 104,85 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 144,90 | € 144,90 |
1 | Asus DRW-24D5MT (bulk) | € 13,67 | € 13,67 |
1 | Corsair RM550x Zwart | € 90,75 | € 90,75 |
1 | Samsung 860 EVO 1TB | € 165,95 | € 165,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.557,16 |