Game pc met 4K dus toekomst build

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FranskeL
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 01-01-2021
Wat ik graag wil is een game pc met 4K toekomst hoef geen lampies en licht effecten in te zitten ik wil de kast toch niet zien en hij staat in een kast die van achteren open is als die maar stil is .

Mijn max is tussen de 1700-1800 euro

Ik heb zelf nog een Seagate Barracuda 2GB welke ik erbij zet en nog een samsung 850 SSD 250GB welke ik er ook bij zal zetten.

Alvast bedankt voor de moeite tevens zal ik er een curved monitor er nog bij kopen!

Grz

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@FranskeL Ik zou oa dit eens doorlezen:
DAA beleid
4K gaming systeem (€1700)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17:19
Heb je ook een eigen opzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

FranskeL schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:54:
...hij staat in een kast die van achteren open is als die maar stil is .
Daar zou ik nog maar eens over nadenken; hoe ga je frisse lucht aanzuigen om de PC te koelen?
tevens zal ik er een curved monitor
Dat denk ik niet; je gaat er namelijk een pricewatch: Philips BDM4037UW/00 Aluminium, Wit, Zilver bij kopen want dat is het enige 2160p-scherm wat curved verkrijgbaar is.

En anders zitten we mogelijk dus niet op een "4K build" dus dan is het essentieel om eerst te weten welke resolutie je wil gaan gebruiken alvorens een GPU erbij uit te zoeken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:25
FranskeL schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:54:
Wat ik graag wil is een game pc met 4K toekomst hoef geen lampies en licht effecten in te zitten ik wil de kast toch niet zien en hij staat in een kast die van achteren open is als die maar stil is .

Mijn max is tussen de 1700-1800 euro

Ik heb zelf nog een Seagate Barracuda 2GB welke ik erbij zet en nog een samsung 850 SSD 250GB welke ik er ook bij zal zetten.

Alvast bedankt voor de moeite tevens zal ik er een curved monitor er nog bij kopen!

Grz
Hoe toekomst/ future wil je gaan? Als je echt toekomst wil dan moet je nu 't beste van 't beste kopen. Beste GPU, beste CPU etc.. Heb je o.a een i9 9900K en een MSI 2080TI gaat al snel richting de 2,5k :>