Toon posts:

Xbox Game Pass abo betalen na 2 week gratis proefperiode?

Pagina: 1
Acties:

• barrie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-03 13:25
Hoi, Ik heb 2 weken gratis de Game pass geprobeerd en ging er vanuit dat het abonnement automatisch beëindigd zou worden maar nu zie ik bij toeval opeens dat ik een betalingsachterstand heb. Hoe zit dit, dwingen ze mij nu te betalen?!! Heb geprobeerd het abonnement te beëindigen maar dit lukt niet! Help!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Aannames... :N En nee, het is juist gebruikelijk dat de gratis periode automatisch wordt verlengt naar een betaald abonnement. Anders hebben ze toch geen reden om dit aan te bieden?

Helaas een duur lesje, maar: RTFT&C. Oftewel, lees de actievoorwaarden. Die zijn er niet voor niks.

Dus ja, jij zit nu gewoon aan het contract vast dat je getekend hebt. Waarschijnlijk een jaartje.

[Voor 6% gewijzigd door Room42 op 28-10-2018 11:28]

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Tegenwoordig nooit vertrouwen dat iets automatisch beeindigd wordt na een proefperiode, tenzij het duidelijk staat aangegeven . Het zal ongetwijfeld ook wel aangegeven zijn dat het wel verlengd zou gaan worden, wss eroverheen gelezen?

Denk niet dat Microsoft veel voor je gaat betekenen, maar niet geschoten is altijd mis dus neem eens contact op. En anders betaal je en leer je ervan.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

After your free trial, Xbox Game Pass continues at just $9.99/month. Cancel anytime.
Is letterlijk de tweede zin op de Game Pass Site.

Opzeggen doe je via https://account.microsoft.com/services en dan ergens onder Payment / Billing kan je GamePass auto-renew uitzetten

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• barrie
MAX3400 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:29:
[...]

Is letterlijk de tweede zin op de Game Pass Site.

Opzeggen doe je via https://account.microsoft.com/services en dan ergens onder Payment / Billing kan je GamePass auto-renew uitzetten

[Afbeelding]
Dus eerst betalen en dan kan ik het opzeggen...

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
barrie schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:48:
[...]

Dus eerst betalen en dan kan ik het opzeggen...
Logisch.

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Tip voor de toekomst / mosterd na de maaltijd: bij de start van een gratis proefperiode altijd direct je abonnement opzeggen zodat het niet automatisch wordt verlengd.

• barrie
stin00 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:09:
Tip voor de toekomst / mosterd na de maaltijd: bij de start van een gratis proefperiode altijd direct je abonnement opzeggen zodat het niet automatisch wordt verlengd.
Ga ik zeker doen, dank!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee