Hoi, Ik heb 2 weken gratis de Game pass geprobeerd en ging er vanuit dat het abonnement automatisch beëindigd zou worden maar nu zie ik bij toeval opeens dat ik een betalingsachterstand heb. Hoe zit dit, dwingen ze mij nu te betalen?!! Heb geprobeerd het abonnement te beëindigen maar dit lukt niet! Help!
Aannames...
En nee, het is juist gebruikelijk dat de gratis periode automatisch wordt verlengt naar een betaald abonnement. Anders hebben ze toch geen reden om dit aan te bieden?
Helaas een duur lesje, maar: RTFT&C. Oftewel, lees de actievoorwaarden. Die zijn er niet voor niks.
Dus ja, jij zit nu gewoon aan het contract vast dat je getekend hebt. Waarschijnlijk een jaartje.

Helaas een duur lesje, maar: RTFT&C. Oftewel, lees de actievoorwaarden. Die zijn er niet voor niks.
Dus ja, jij zit nu gewoon aan het contract vast dat je getekend hebt. Waarschijnlijk een jaartje.
[Voor 6% gewijzigd door Room42 op 28-10-2018 11:28]
Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.
Tegenwoordig nooit vertrouwen dat iets automatisch beeindigd wordt na een proefperiode, tenzij het duidelijk staat aangegeven . Het zal ongetwijfeld ook wel aangegeven zijn dat het wel verlengd zou gaan worden, wss eroverheen gelezen?
Denk niet dat Microsoft veel voor je gaat betekenen, maar niet geschoten is altijd mis dus neem eens contact op. En anders betaal je en leer je ervan.
Denk niet dat Microsoft veel voor je gaat betekenen, maar niet geschoten is altijd mis dus neem eens contact op. En anders betaal je en leer je ervan.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Is letterlijk de tweede zin op de Game Pass Site.After your free trial, Xbox Game Pass continues at just $9.99/month. Cancel anytime.
Opzeggen doe je via https://account.microsoft.com/services en dan ergens onder Payment / Billing kan je GamePass auto-renew uitzetten
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dus eerst betalen en dan kan ik het opzeggen...MAX3400 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:29:
[...]
Is letterlijk de tweede zin op de Game Pass Site.
Opzeggen doe je via https://account.microsoft.com/services en dan ergens onder Payment / Billing kan je GamePass auto-renew uitzetten
[Afbeelding]
Logisch.barrie schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:48:
[...]
Dus eerst betalen en dan kan ik het opzeggen...
Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.
Tip voor de toekomst / mosterd na de maaltijd: bij de start van een gratis proefperiode altijd direct je abonnement opzeggen zodat het niet automatisch wordt verlengd.
Ga ik zeker doen, dank!stin00 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:09:
Tip voor de toekomst / mosterd na de maaltijd: bij de start van een gratis proefperiode altijd direct je abonnement opzeggen zodat het niet automatisch wordt verlengd.
Pagina: 1