Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Op laptop wordt de Nederlandse taal onderstreept (fout?)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• pmeijndershagen
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 28-10-2018
Ik heb laatst op mijn Windows laptop tegelijk wat knoppen in gedrukt, niet bewust. Sindsdien wordt wat ik type in Whatsapp met rood aangegeven, zoals op dit moment, nuik dit type, ook gebeurt. :(

Vreemd, want als ik een word-document of mail type gebeurt dat, zoals altijd, NIET :)

Hoe los ik dit op?

Alle reacties

• renegrunn
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 17:29
Waarschijnlijk je systeem taal aangepast?

Lees dit eens:
https://superuser.com/que...oard-layout-in-windows-10

Dus Windows toets + spatie?

[Voor 9% gewijzigd door renegrunn op 28-10-2018 09:16]

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik gok Whatsapp Web? Dan moet je even in je browser kijken of er een spellingchecker in zit.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• pmeijndershagen
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 28-10-2018
Ik heb in Chrome gekeken waarop wordt gecheckt, dat bleek Engels. Heb ik gewijzigd in Nederlands en het probleem is opgelost.

Hoe dat Engels is geworden sinds kort: ik snap er niks van.

Beiden bedankt voor de snelle hulp. _/-\o_

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit heeft niets met (al dan niet overige) hardware te maken. Softwareproblemen horen in de softwarefora.

Move OH -> CSA

Soittakaa Paranoid!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True