Probleempje: 4 pc's 1 met isdn aansluiting Internet gedeelt via ICS (sygate enzo werken om 1 of andere reden niet goed) Als ik nu op 1 van de 3 "client" pc's bijv. IE open dan gaat de gene met isdn automatisch inbellen. Das mooi. Maar nu komt het. Hij verbreekt niet. Als ik niets meer doe op client blijft lijn open ik heb op de isdn pc gezet dat hij na 3 minuten van geen gebruik moet stoppen. Maar dat werkt niet
weet iemand een oplossing dat die verbinding kan stoppen nu moet men steeds naar de isdn pc lopen die in een andere kamer staat. Alle pc's hebben win98se...
Waar heb je het ingesteld dat hij na 3min geen data verkeer moet stoppen ?
en anders om het te testen of het niet aan 1 van de pc's ligt dat ie toch nog data verkeer "wil" dan trek je na het surfen de netwerk kabel eruit.
en kijk dan of hij nog steeds niet verbreekt.
dan weet je tenminste of het aan de "server"
of de "client" pc ligt
en anders om het te testen of het niet aan 1 van de pc's ligt dat ie toch nog data verkeer "wil" dan trek je na het surfen de netwerk kabel eruit.
en kijk dan of hij nog steeds niet verbreekt.
dan weet je tenminste of het aan de "server"
of de "client" pc ligt
bij IE is dat
en dat met die kabel heb ik al gedaan en ook met kabel erin maar dan client echt stroomloos.
!@#@ ding blijft online
en dat met die kabel heb ik al gedaan en ook met kabel erin maar dan client echt stroomloos.
!@#@ ding blijft online