Ik heb een probleem met een HP Envy x360 15-aq000nb. Er zijn sommige toetsen op het toetsenbord (steeds dezelfde) die niet werken bij het opstarten van de laptop. Na enkele tientallen minuten werken alle toetsen terug. Het probleem is over de laatste maanden erger geworden (steeds meer toetsen werken langer niet). Externe USB-toetsenborden werken steeds.
Eerst dacht ik aan een software probleem en heb ik alle drivers en de BIOS geupdate. Onlangs kwam ik op het idee om te zien of het probleem zich ook stelde in een Kali-live omgeving. De toetsen werkten niet in Kali en niet in de BIOS.
Iemand al gelijkaardige problemen gehad ? De laptop is net ouder als 2 jaar dus jammer genoeg geen garantie.
Eerst dacht ik aan een software probleem en heb ik alle drivers en de BIOS geupdate. Onlangs kwam ik op het idee om te zien of het probleem zich ook stelde in een Kali-live omgeving. De toetsen werkten niet in Kali en niet in de BIOS.
Iemand al gelijkaardige problemen gehad ? De laptop is net ouder als 2 jaar dus jammer genoeg geen garantie.