• nielsms6
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 17-08-2019
ik heb de laatste tijd problemen met page found in nonpaged area en dan foutcode rtwlans.sys
ik hoop dat iemand mij kan helpen
specs:
videokaart gtx 1050 TI
processor i3 4150
moederbord h81m-plus

ik hoop dat iemand mij kan helpen :D

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

rtwlan.sys klinkt (voor mij) als een realtek WiFi adapter.

Wanneer treedt het op?
Heb je de drivers bijgewerkt (van de Asus site en/of van de Realtek site)?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01 20:41
Iets meer informatie en inzet graag, dit is wel een heel beperkte topicstart.

- Treed de fout op als je specifieke dingen doet?
- Welke versie van Windows heb je?
- Is Windows up to date?
- Welke oplossingen heb je zelf al geprobeerd?

Even snel Googelen geeft ook veel tips, zie bijv. hier voor dingen die je kunt proberen: http://www.tomshardware.c...-fault-nonpaged-area.html

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:05

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@nielsms6 dit betreft zo te zien een driver probleem en heeft niet zoveel te maken met netwerken, schopje dus van NT naar WOS.

• nielsms6
als ik veel wifi gebruik of gewoon wifi gebruik dan komt meestal de crash
ik heb windows 10 home
ja het is up to date :D
ik heb al op internet gekeken en verschillende programmas gedownload die de fout kunnen oploseen maar dat kost geld xD ik doe de scan hij ziet de fout en dan moet ik betalen RIP ik wil gewoon een gratis makkelijke manier

• nielsms6
@rens-br dit valt zeker onder wifi want wlan is wifi en ik heb problemen met wifi

• nielsms6
ik heb laatst nog alles geupdated van mijn tp-link usb en mijn andere programma`s

• nielsms6
@Cpt.Morgan ik heb het geprobeerd maar mijn bios is HEEL anders dus kan het niet vinden jammergenoeg
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee