20*350ZO45°
waar je je al niet lam van schrikt. trouwens phoenix wordt nog steeds gebruikt op sommige bordjes en daar is niks mis mee. en de msi k7tpro 266 gebruikt btw een ami bios.
Sja ik heb op mijn LE ook zo'n mooi glimmend Phoenix-stickertje zitten. Zit mij niet in de weg ofzo.
sigloos
Nee, zit mij ook niet in de weg, maar vond ik wel raar. Ik haat Phoenix Biossen, en toen zag ik dat stickertje, ik bootte dus, maar gelukkie een Award.Op vrijdag 20 juli 2001 18:43 schreef _mARCO_ het volgende:
Sja ik heb op mijn LE ook zo'n mooi glimmend Phoenix-stickertje zitten. Zit mij niet in de weg ofzo.
20*350ZO45°
Verwijderd
Phoenix is de eigenaar van Award.
Die phoenix biossen (vaak gebruikt in notebooks) kun je helaas bijna niks aan veranderen, qua instellingen noch logo
Die phoenix biossen (vaak gebruikt in notebooks) kun je helaas bijna niks aan veranderen, qua instellingen noch logo
Verwijderd
wat is er mis met phoenix?? je kan daar (voor desktop pc's) toch ook alles instellen?? wat mist die bios??
ik ken phoenix verder niet... ik heb zelf AMI (MSI 6309) die veel leuke functies heeft.. zoals 166MHz FSB met een 33MHz pci! en 200MHz FSB met 40MHz PCI!!
ik ken phoenix verder niet... ik heb zelf AMI (MSI 6309) die veel leuke functies heeft.. zoals 166MHz FSB met een 33MHz pci! en 200MHz FSB met 40MHz PCI!!
Mja, en denk je zelf dat je gehuegen en/of chipset dat trekt?Op vrijdag 20 juli 2001 23:37 schreef limp_bizkit het volgende:
wat is er mis met phoenix?? je kan daar (voor desktop pc's) toch ook alles instellen?? wat mist die bios??
Verwijderd
geheugen loopt nu op 147MHz CAS2 dus die kan wel hoger... maar het lukt mij niet om VIO voltage te verhogen (volgens het boekje bestaat die functie wel, maar hoe en wat staat er nietOp zaterdag 21 juli 2001 03:44 schreef BrZ het volgende:
[..]
Mja, en denk je zelf dat je gehuegen en/of chipset dat trekt?
of chipset het trekt weet ik niet: VIA 694X met blue orb
geheugen: 1,5GB PC133 (OEM) -> 3x 512MB
ik heb ook nog 256MB PC166 PQI beschikbaar, vriend van mij wou die hebben..
Pagina: 1