Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

advies over slagmoersleutel

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views

Vraag

• luchtvat
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 23-01-2019
hallo,

ik wil een slagmoersleutel op lucht gaan aanschaffen voor allround gebruik, nu is mijn vraag welke is de beste

ik had in gedacht zo rond de 60-100 euro en ongeveer 600 nm
er zijn alleen zoveel verschillende dat ik door de bomen het bos niet meer zie

ik hoop dat jullie door ervaringen oid mij een goede kunnen aanbevelen

Alle reacties

• Remco B
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21-06 16:16
Ik Zag toevallig vanmiddag een aanbieding uit de aldi folder, €25. misschien is dat wat? was geloof ik een complete set met doppen etc. doe het zelf ook met een setje van de Lidl. houd het prima vol met het sleutelen aan auto's.

• luchtvat
Remco B schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:04:
Ik Zag toevallig vanmiddag een aanbieding uit de aldi folder, €25. misschien is dat wat? was geloof ik een complete set met doppen etc. doe het zelf ook met een setje van de Lidl. houd het prima vol met het sleutelen aan auto's.
ik heb liever wat betere kwaliteit , en wat sterkers.
van de aldi gaan vaak maar tot 350 nm

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wat voor een compressor heb je? Lijkt me dat je dat ding ook wel van voldoende lucht moet kunnen gaan voorzien gedurende een langere tijd.

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• Yucon
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 21:08

Yucon

*broem*

wimmel_1 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:09:
Wat voor een compressor heb je? Lijkt me dat je dat ding ook wel van voldoende lucht moet kunnen gaan voorzien gedurende een langere tijd.
Goed punt, daar gaat het vaak mis. Als dat te weinig is haal je het opgegeven aantal nm ook niet.

• luchtvat
ik heb deze staan https://www.hbm-machines....r-compressor-3pk-230-volt

ik heb wel is zo'n ding van de aldi geleend van iemand, die kon hij makkelijk aan

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Yucon schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:11:
[...]

Goed punt, daar gaat het vaak mis. Als dat te weinig is haal je het opgegeven aantal nm ook niet.
De meeste compressors welke aangeschaft worden door de gemiddelde consument hebben nét een 25 of 50L tank als reservoir en daarmee moet je eigenlijk al niet willen gaan proberen om één wiel van een auto los te gaan draaien (waarbij de 5 bouten een aanhaalmoment van ±120Nm hebben).

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 03:33

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Puch-Maxi
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 23:12
Je wil het liefst eentje met dubbele hamers, vooral als je meer dan 600Nm wil. Let ook op het luchtverbruik, vaak zie je dat de goedkopere slagmoersleutels veel meer lucht verbruiken (meer toeren) dan de duurdere. Voor de HBM compressor die je hebt zal dat geen probleem zijn :).

My favorite programming language is solder.

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Modbreak:Ik mis hier toch echt eigen inzet. Wat heb je zelf al gevonden en waarom voldoen deze slagmoersleutels niet aan je wensen (die je overigens niet hebt genoemd)?

Gezien hier verder weinig discussiewaarde inzit, gaat dit topic op slot.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True