Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mijn geluidsinstallatie stinkt naar putlucht/vislucht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Roywestenberg
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 28-10-2018
ik heb een vraag aan mijn mede tweakers.
Ik heb een geluidsinstallatie gekocht, van het merk skytec. Hij heeft 2 subwoofers van 500W per stuk en 2 tops van 250W per stuk. Maar nu komt er standaard een onaangename geur uit. Het is een beetje als een putlucht/vislucht. De geur zit ook echt in de installatie want ik heb hem al eens verplaatst naar een ander woongedeelte en daar kwam de lucht ook te hangen. Het is echt een onaangename geur die ook moeilijk weg te krijgen is. Weet iemand wat dit kan zijn? Alles gaat ernaar ruiken.
Alvast bij voorbaat dank en ik hoop op een antwoord!

Alle reacties

• TommyboyNL
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Zijn vermoedelijk oplosmiddelen in de gebruikte lijmen en plastics die nog aan het uitdampen zijn. Dit zal vanzelf weg trekken.

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

SkyTec? Is dat niet dat materiaal wat o.a. bij de Mediamarkt staat opgesteld op vrij prominente plaatsen en wat vooral bedoeld is om "geluid" (lees: herrie?) te produceren in de open lucht tijdens bijvoorbeeld een buurt-BBQ?

Já, dus :9 Dát soort spul, dus :o

[Voor 10% gewijzigd door Will_M op 27-10-2018 22:51]

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• blissard
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 22:21
Muis overleden in de subwoofer?

• downtime
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

wimmel_1 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:58:
SkyTec? Is dat niet dat materiaal wat o.a. bij de Mediamarkt staat opgesteld op vrij prominente plaatsen en vooral bedoeld is om wat "geluid" (lees: herrie?) te produceren in de open lucht tijdens bijvoorbeeld een buurt-BBQ?
En op zulke plekken is een luchtje niet zo'n probleem. Waarschijnlijk hebben ze inderdaad plastics gebruikt waar (letterlijk) een luchtje aan zit. Die lucht zal na een paar maanden wel verdwijnen. Zolang misschien even in de schuur zetten?

• The_BoKKoMasteR
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online
2e hands of nieuw gekocht?

P75>PII266>PIII733>AthlonTB>XP1800>XP2500>XP3200>E6600>Q9550>I5-3570K

• Deleon78
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 01:26
TommyboyNL schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:47:
Zijn vermoedelijk oplosmiddelen in de gebruikte lijmen en plastics die nog aan het uitdampen zijn. Dit zal vanzelf weg trekken.
In het kader van verwachtingsmanagement:
Als dit het geval is, dan kan dit erg lang duren (bij mij duurde het bij een gitaaramp volgens mij een of twee jaar, plus hoe lang de vorige eigenaar hem had).

• Bierkameel
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Sommige fabrikanten gebruiken inderdaad visolie in rubber/plastic, VAG heeft daar veel last mee gehad omdat marters contant aan de kabels knaagden.

https://www.skodaforum.nl...en-de-octavia-rauw.13344/

• NeWSJuNK
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23-06 10:01
Mijn poosje geleden nieuw aangeschafte Boston a25 speakers roken naar een brandlucht. 8)7

• Fairy
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Op het werk (oude pand) hebben we dit gehad dat het hele kantoor ineens naar een rotte vislucht rook.

Uiteindelijk bleek de schakelaar van de verlichting niet goed te zijn en van binnen heet te worden, wat deze lucht verspreidde. Dit had ook elk moment kunnen omslaan in een brand.

Ik zou hier wel rekening mee houden.

• Tommie12
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:16
Laat die eens goed warm worden, dan dampt dat er wel uit.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True