Ik heb net een 8250 frontje binnen voor m'n 8210, ziet er echt heel vet uit, maar klein probleempje: het beeldschermpje zit er net niet helemaal recht voor zodat een minuscuul reepje wegvalt bovenaan. Hebben meer mensen dit bij t 8250 frontje, of is mijne gewoon gaar??
bij mij prima, dus..
bij jou --> gaar..
bij jou --> gaar..
Verwijderd
Een origineel frontje? of een imitatie? trouwens, de display van de 8250 zit op de zelfde hoogte als een 8850 en niet als een 8210 dus je houdt dat probleem. Maar waar heb je een origineel frontje vandaan ik wilde er ook nog 1 hebben maar ik krijg te horen dat ze hier niet te leveren zijn omdat het toestel hier officieel niet is
Verwijderd
die imitatie-frontjes zijn te vinden op www.stuntprijzen.netOp vrijdag 20 juli 2001 17:59 schreef Amon-Ra het volgende:
Een origineel frontje? of een imitatie? trouwens, de display van de 8250 zit op de zelfde hoogte als een 8850 en niet als een 8210 dus je houdt dat probleem. Maar waar heb je een origineel frontje vandaan ik wilde er ook nog 1 hebben maar ik krijg te horen dat ze hier niet te leveren zijn omdat het toestel hier officieel niet is
de originele frontjes vd 8250 moet je net zoals het toestel zelf zien te importeren.
Kom op laat es effe zien hoe dat eruit ziet!!
die frontjes bij stuntprijzen.net zijn super gaar, snel slijtage enzow
Pagina: 1