© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag van wokeness! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave
Is dit soms alleen maar om vrolijk met de prijs excl btw te kunnen adverteren?ocf81 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:29:
De laatste maanden zie ik steeds meer producten met woorden van de strekking "voor bedrijven" in de productnaam, terwijl dit in de productnaam van het eigenlijke product niet het geval is. Tevens komt het ook nog wel eens voor dat hetzelfde product ook zonder de toevoeging in de pricewatch staat.
Persoonlijk vindt ik dit tamelijk storend omdat het ten onrechte de indruk wekt dat het product in kwestie niet voor particulieren gebruikt kan worden.
Kan het beleid worden aangepast dat de producttitels deze typering niet langer met zich mee dragen?
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag van wokeness! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave
Als ik zoek binnen de PW op “voor bedrijven” dan kom ik maar 29 producten tegen waarvan het meerendeel Linksys Professioneel spul is.
Formerly known as Ragdoll
© ocf81 1981-infinity
Dat lijkt mij nou niet echt noemenswaardig en die benamingen komen overigens vanuit Linksys zelf

Zie ook de website van Linksys: https://www.linksys.com/nl/p/P-LRT224/
© ocf81 1981-infinity
ocf81 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:41:
Die wordt geblokkeerd voor het Tor netwerk

Anyhow, de router staat op de site van Linksys onder de volgende produktcategorie:
Voor bedrijven > VPN-routers > Linksys LRT224 Dual-WAN Gigabit VPN-router voor bedrijven
Wat dan weer raar is want https://www.alternate.nl/.../product/1113601?lk=19286 zet 'm weer onder de categorie Linksys > voor thuis > Routers > Linksys LRT224 Wired Dual WAN VPN Router Zwart/blauw
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Om het je makkelijk te maken, dit is de omschrijving van de Linksys website.
Deze aanduiding is denk ik persoonlijk een marketing term zodat de professionele producten niet gaan concurreren met de cosumenten producten.Linksys LRT224 Dual-WAN Gigabit VPN-router voor bedrijven
[Voor 60% gewijzigd door ocf81 op 28-10-2018 02:15]
© ocf81 1981-infinity
Maar goed, ik neem aan dat het duidelijk is.
Het is echter niet iets van de afgelopen maanden!

“Do. Or do not. There is no try.”

© ocf81 1981-infinity