Toon posts:

Producten "voor bedrijven"

Pagina: 1
Acties:

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
De laatste maanden zie ik steeds meer producten met woorden van de strekking "voor bedrijven" in de productnaam, terwijl dit in de productnaam van het eigenlijke product niet het geval is. Tevens komt het ook nog wel eens voor dat hetzelfde product ook zonder de toevoeging in de pricewatch staat.

Persoonlijk vindt ik dit tamelijk storend omdat het ten onrechte de indruk wekt dat het product in kwestie niet voor particulieren gebruikt kan worden.

Kan het beleid worden aangepast dat de producttitels deze typering niet langer met zich mee dragen?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag van wokeness! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:51

Yucon

*broem*

ocf81 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:29:
De laatste maanden zie ik steeds meer producten met woorden van de strekking "voor bedrijven" in de productnaam, terwijl dit in de productnaam van het eigenlijke product niet het geval is. Tevens komt het ook nog wel eens voor dat hetzelfde product ook zonder de toevoeging in de pricewatch staat.

Persoonlijk vindt ik dit tamelijk storend omdat het ten onrechte de indruk wekt dat het product in kwestie niet voor particulieren gebruikt kan worden.

Kan het beleid worden aangepast dat de producttitels deze typering niet langer met zich mee dragen?
Is dit soms alleen maar om vrolijk met de prijs excl btw te kunnen adverteren?

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
@Yucon Nee, ik heb eerder het idee dat óf bedrijven liever geen consumenten met wat professionelere hardware zien spelen omdat ze dan veel vragen krijgen, óf dat er mensen zijn die de marketing materialen te letterlijk overnemen.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag van wokeness! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:51

InFamous

excommunicado

@ocf81 heb je wat voorbeelden?
Als ik zoek binnen de PW op “voor bedrijven” dan kom ik maar 29 producten tegen waarvan het meerendeel Linksys Professioneel spul is.

Formerly known as Ragdoll

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
@InFamous Het zijn inderdaad veelal Linksys producten.

© ocf81 1981-infinity

• InFamous

InFamous

excommunicado

Dan praten we dus over een totaal van 22 producten met die strekking erin, wat uitsluitend Linksys producten zijn.

Dat lijkt mij nou niet echt noemenswaardig en die benamingen komen overigens vanuit Linksys zelf ;)

Zie ook de website van Linksys: https://www.linksys.com/nl/p/P-LRT224/

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Die wordt geblokkeerd voor het Tor netwerk

© ocf81 1981-infinity

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ocf81 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:41:
Die wordt geblokkeerd voor het Tor netwerk
:X

Anyhow, de router staat op de site van Linksys onder de volgende produktcategorie:
Voor bedrijven > VPN-routers > Linksys LRT224 Dual-WAN Gigabit VPN-router voor bedrijven

Wat dan weer raar is want https://www.alternate.nl/.../product/1113601?lk=19286 zet 'm weer onder de categorie Linksys > voor thuis > Routers > Linksys LRT224 Wired Dual WAN VPN Router Zwart/blauw

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• InFamous

InFamous

excommunicado

@ocf81 Ja en?
Om het je makkelijk te maken, dit is de omschrijving van de Linksys website.
Linksys LRT224 Dual-WAN Gigabit VPN-router voor bedrijven
Deze aanduiding is denk ik persoonlijk een marketing term zodat de professionele producten niet gaan concurreren met de cosumenten producten.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
@InFamous dus kan ik hem niet bekijken op de site van Linksys. Maar goed. het zit dus ergens wel in de naam. Helaas dood Linksys zelf bedacht. Dit terwijl de producten die ze onder de noemer "voor bedrijven" aanbieden niet eens zo heel profi zijn, nota bene.

[Voor 60% gewijzigd door ocf81 op 28-10-2018 02:15]

© ocf81 1981-infinity

• InFamous

InFamous

excommunicado

@ocf81 Dat begrijp ik, maar je doet alsof dat ons probleem is. Je kiest er zelf voor een TOR browser te gebruiken.

Maar goed, ik neem aan dat het duidelijk is.

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Ik heb een aantal namen aangepast, want het hoort natuurlijk niet. Bijvoorbeeld de de 'LACPI30 High-Power PoE-injector voor bedrijven' is gewoon een 'Linksys LACPI30'.

Het is echter niet iets van de afgelopen maanden! :P De meeste producten stonden méér dan 2 jaar (soms zelfs 7 jaar) in de Pricewatch. Maar goed, ''iedereen'' blij want het is weg ;)

“Do. Or do not. There is no try.”

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
@BartvanOranje Dank je! d:)b

© ocf81 1981-infinity

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee