Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 09:12
Ik zoek een?
Nieuwe TV voor de woonkamer

Wat is je budget?
+- 800 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV & Netflix te kijken in de woonkamer op +- 4 meter afstand.
Zon kan de hele tijd de woonkamer in schijnen direct op de bank/tv.

Wat heb je zelf al gevonden?
https://tweakers.net/pric...ung-ue55nu8070-zwart.html
https://tweakers.net/pric...y-kd-55xf8577-zilver.html (iets duurder maar zit nog 100eu cashback bij)

Eigen eisen:
100hz+
4K HDR
55"+

Ik vind het fijn als ik straks TV kan kijken zonder continue het gordijn dicht te doen. heb een inbetween gordijn dus ik zal nooit snel volledig in het donker zitten ook al kijk je vaak maar TV in de avond.
Smart TV is belangrijk en wil graag dat zoiets snel is, lang geupdate wordt en voldoende apps heeft.
Gamen doe ik niet op de TV maar wellicht later you never know.

Bij de mediamarkt had ik beide TV's naast elkaar gezien en kwam de Sony XF85 er beter uit maar bijv. in de reviews van rtings.com komt de samsung er weer beter uit.
Ik hoop dat jullie nog tips hebben voor mij voordat ik de TV winkel weer in duik _/-\o_

Alle reacties

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 09:12
Topic mag gesloten worden, heb een Sony 55" XF90 gekocht :9~

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True