Mijn doel is om zowel mijn TV als mijn Xbox One X los van elkaar (!) aan te sluiten op een Bluetooth Transmitter zodat ik kan gamen of tv kijken zonder anderen te storen en zonder kabels te moeten gebruiken.
Belangrijk is hierbij wel dat ik kan kiezen: geluid via mijn Sonos set (aangesloten via optical out op mijn TV) of via Bluetooth. Het liefst zou ik deze keuze maken zonder telkens systeem instellingen aan te moeten passen.
De Xbox is in deze belangrijker dan de TV, als beiden los van elkaar niet mogelijk is. De Cbox beschikt over een optical out welke nog niet in gebruik is (nu aangesloten via HDMI op tv, en TV gaat dus via optical naar Sonos Playbar).
Weet iemand of dit mogelijk is, en welke transmitter ik dan het best kan kopen?
Mijn Google zoekacties helpen nog niet tot nog toe ..
Belangrijk is hierbij wel dat ik kan kiezen: geluid via mijn Sonos set (aangesloten via optical out op mijn TV) of via Bluetooth. Het liefst zou ik deze keuze maken zonder telkens systeem instellingen aan te moeten passen.
De Xbox is in deze belangrijker dan de TV, als beiden los van elkaar niet mogelijk is. De Cbox beschikt over een optical out welke nog niet in gebruik is (nu aangesloten via HDMI op tv, en TV gaat dus via optical naar Sonos Playbar).
Weet iemand of dit mogelijk is, en welke transmitter ik dan het best kan kopen?
Mijn Google zoekacties helpen nog niet tot nog toe ..