Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• cobo
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 25-05 22:04

cobo

I’m not make it, I create it

Topicstarter
Ik had vroegen via school een Microsoft office 365 ProPlus licentie. Nu ik van school af ben. heb ik voor mij zelf een Microsoft office 365 personal aangeschaft. Ik heb de oude office verwijder en de nieuwe office geïnstalleerd met de installatiemedia van microsoft. Nu als ik kijk bij de productgegevens van office blijft er nog steeds Microsoft office 365 ProPlus staan. Dit krijgt ik niet verander en op google wordt ik ook niet wijzer.
Ik had Microsoft ook al gebeld alleen die zijn nu gesloten. Dus dat werkt ook niet.

Wie kan mij hierin helpen?

Beste antwoord (via cobo op 13-11-2018 18:39)

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 02:52

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Uit mijn hoofd:

- oude deinstalleren.
- je oude account verwijderen uit Windows Credential Manager.
- nieuwe installeren.

Let even goed op in Credential Manager; het is mogelijk dat je hierdoor ook een mogelijk gelinkt password van een andere account weggooit.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 02:52

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Uit mijn hoofd:

- oude deinstalleren.
- je oude account verwijderen uit Windows Credential Manager.
- nieuwe installeren.

Let even goed op in Credential Manager; het is mogelijk dat je hierdoor ook een mogelijk gelinkt password van een andere account weggooit.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• cobo

cobo

Topicstarter
@MAX3400 ik heb het geprobeerd. alleen werkt het niet. Er staat nog steeds Microsoft office 365 ProPlus.
Ik heb nu dit:

Ik weet niet of dit een probleem in voor Microsoft

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

Ja, maar je hebt toch Office 365 Personal gekocht? Ik zie niets raars aan hierboven.

Dus wat er staat klopt gewoon, deze Office 365 installatie is gekoppeld aan je @live.nl adres.

• cobo

cobo

Topicstarter
Ik krijg nu wel elke keer deze melding:

Het klop dus nog niet helemaal.

• dgb
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 13-04 15:08
Ik heb het zelfde probleem.
Als ik vervolgens op "Licentie wijzigen" klok dan komt de melding dat aan de inlog waar de personal abonnement aan zit geen geen office abonnement aan zit (hier zit toch echt een personal abonnent aan vast)

• cobo

cobo

Topicstarter
@dgb Het komt doordat proplus een zakelijke versie is. Die kijkt alleen naar een zakelijke versies van Office. Office 365 personal is een consumente versie. Dit kan niet zomaar omgezet worden. Office proplus moet grondig van de computer af om de nieuwe Office te kunnen activeren.

• Hankie0412
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 11-06 14:42
Je kan kijken bij accounts en dan toegang tot werk en school of daar het oude schooladres nog staat.

• dgb
Ik heb alles netjes gedeinstalleerd van de oude office, dit werkte niet. Toen via en microsft tool ook dit werkte niet.
Na contact te hebben gehad met support bleek er nog oude versies op de pc te staan.
Hieronder de acties en het script om dit op te lossen.
1. Word openen en het aangemlde account afmelden en vervolgens word afsluiten.
2. Open opdrachtpromt als administrator
3.Voer de volgende commandos in om de pc te laten zoeken naar sleutels cd c:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office16 en vervolgens cscript ospp.vbs /dstatus
4.Als de pc klaar is met zoeken en resultaat heeft gevonden dan kunt u de volgende commando gebruiken gevolgd door de laatste 5 karakters van de product sleutel die u wilt verwijderen om de product sleutel er uit te halen
cscript ospp.vbs /unpkey:*****
5.Nadat u ze allemaal verwijderd heeft sluit u de opdrachtpromt af en opent u word
6.Meld u aan met het microsoft account waar hij aan gekoppeld is en office is geactiveerd

• cobo

cobo

Topicstarter
@dgb wat heb je nu bij productgegevens staan?

• dgb
Ik weet even niet hoe ik een plaatje moet toevoegen maar waar eerst 365 ProPlus stond staat nu alleen 365.

Product met Abonnement
Microsoft Office 365

• cobo

cobo

Topicstarter
Zelfde als dit?

• dgb
Zo zag het er uit in het begin maar toen alles gefixed was was de tekst ProPlus weg.
Ook was de melding "Er is een probleem opgetreden bij het controleren van de licentie...." niet meer in het scherm

• cobo

cobo

Topicstarter
Dan is het nu toch goed. Zoals ik het nu begrijp.

• dgb
Nu is het goed, vanochtend met support van Microsoft gebeld en m'n eerdere post was de oplossing.

• Klumpie
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 13-01-2019
Ik heb helemaal geen PC thuis of werk en nooit mee gewerkt. Ik heb alleen een LG Q6 8.1 Android Smartphone met Google en Microsoft accont voor de apps Outlook en OneDrive en een Gmail.
Ik weet dat ik hier met mijn kennis en onervarenheid niet op deze forum moet komen maar Microsoft Outlook.com kunnen mij niet helpen.
Ik moet de problemen op een PC met Office Outlook oplossen van Microsoft ondanks ik gezegd heb dat ik geen PC en Office hebt.
Ik heb bij mijn Gmail mijn Outlook bij gemeld en samen in de App. Ik wilde ook op de Web met Outlook en heb bij Gmail via de Imap een Exchange account gemaakt met hetzelfde emailadres als in de App bij Outlook is een Hotmail.com adres en ook de enigste bij Microsoft.
Nu heb ik op de Web een Office Outlook pro account. Ik heb nooit Office gehad alleen de Outlook App bij Microsoft.
Ik wil geen Office of Windows straks zit ik aan een abonement vast zonder dat ik geen PC heb en ook niet om gevraagd hebt.
Weten jullie aub een oplossing? BVD Willeke vrouw van 54 jaar.

Klumpie

• cobo

cobo

Topicstarter
@Klumpie Wat ik nu exact heet probleem? Het verhaal is niet erg duidelijk

• Klumpie
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 13-01-2019
Ik heb Office Outlook als ik bij de web via Chrome aanmeld. Ik heb nergens een Office account en wil ik ook niet. Ik wil alleen Outlook.com meer niet.
Ik heb Microsoft,Office en Outlook met de service helpschift kontakt gehad maar ze kunnen niet helpen. Ik wil alleem dat de Office medewerkers snappen dat ik nergens een PC met Office heb. Alleen een LG Q6 8.1 Android Smartphone en niks meer.

Klumpie

• cobo

cobo

Topicstarter
Je heb dus alleen een e-mail adres van Microsoft. En dit wil U ergens anders gebruiken. Als ik het goed heb. Klopt dit?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True