"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"
Kijk op die hompepeetsj van Zoiah, kijk of er een verbetering is (in het geval er een nieuwe bios is vor jouw kaart)
Zo ja, test hem eerst (je kan een TSR proggie downen waarbij je tijdelijk een andere bios kan proberen) heeft het 1 of meer voordelen --> flashen. Kan je niks bijzonders ontdekken, doe dan niks. "Don't fix anything that ain't broke"
Zo ja, test hem eerst (je kan een TSR proggie downen waarbij je tijdelijk een andere bios kan proberen) heeft het 1 of meer voordelen --> flashen. Kan je niks bijzonders ontdekken, doe dan niks. "Don't fix anything that ain't broke"
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
ik heb een bios van zoiah op mijn v550 gezet.
Welke? tja tis alweer ff geleden. maar je heb sdram op je kaart, daar moet je op letten.
Is mijn systeem stabieler of sneller geworden? Er is me niks opgevallen
Welke? tja tis alweer ff geleden. maar je heb sdram op je kaart, daar moet je op letten.
Is mijn systeem stabieler of sneller geworden? Er is me niks opgevallen
maakt niks uit die biossen hoor. bij de laatste bios update van diamond. hebben ze de muispointer in 640*480 een paar millimeter rechtgezet. je loopt ook nog het risico je bios te verneuken kan je je vipertje weggooien.
ik heb ook een viper 550. nee, drivers zijn alleen belanrijk. 5.13 zou ik downloaden
ik heb ook een viper 550. nee, drivers zijn alleen belanrijk. 5.13 zou ik downloaden
bedankt voor de reacties beste leute,
ik heb de laatste drivers vast geplukt dat bios staat nog even op de lange baan.
ik heb de laatste drivers vast geplukt dat bios staat nog even op de lange baan.
Verwijderd
Ik sluit me daar bij aan.
Ik heb dat Vipertje met tv-out. Die loopt probleemloos. Waarom dan klooien met de bios?!
Hij wordt er niet sneller door en je loopt de kans ook nog eens een goed draaiende kaart te veranderen in een krakkemikkig geval met errors hier, errors daar. En dan heb ik het nog niet eens over een verneukte bios...
Updaten? Drivers, drivers, drivers!
Bios? Alleen als je problemen hebt of als er ECHT iets te winnen valt!
Ik heb dat Vipertje met tv-out. Die loopt probleemloos. Waarom dan klooien met de bios?!
Hij wordt er niet sneller door en je loopt de kans ook nog eens een goed draaiende kaart te veranderen in een krakkemikkig geval met errors hier, errors daar. En dan heb ik het nog niet eens over een verneukte bios...
Updaten? Drivers, drivers, drivers!
Bios? Alleen als je problemen hebt of als er ECHT iets te winnen valt!
Ik heb nu een andere viper 550 gekregen van een vriend van me. Dit is het retail model met een brooktree 896 en SDRAM. Hij had zelf een keer geflashed en heeft er het 32 kb ROM ingebakken (er is ook een 36kb ROM). Werkt goed en de detonator driver geeft nu ook een BIOS versie weer (wow). Ik niet zeggen dat de retail kaart echt sneller is maar subjectief zou ik zeggen dat de kleuren wat voller zijn.
Daarnaast heeft het RAM op de retail kaart net wat andere nummertjes
OEM: 9833a Korea
retail: 9831a Korea Ik weet niet precies of het 9831a is want ik kan het nu niet meer zien maar het getal was wel kleiner.
Daarnaast heeft het RAM op de retail kaart net wat andere nummertjes
OEM: 9833a Korea
retail: 9831a Korea Ik weet niet precies of het 9831a is want ik kan het nu niet meer zien maar het getal was wel kleiner.
Pagina: 1