Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Windows verkenner Geen namen meer bij mappen

Pagina: 1
Acties:

• Homealoon
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 14-03 14:19
Ik starte mijn computer gewoon op toen deed mijn windows best raar. Mijn verkenner is helemaal kapot en ziet er niet uit.
Zo ziet mijn verkenner eruit https://imgur.com/a/Q5zDOFf

Heb windows al opnieuw geinstallerd maar hij blijft het zelfde hebben jullie enige idee wat ik kan doen

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien (gedeelte) GPU defect? Allicht; over welke PC hebben we het? Welke componenten zitten erin? Heb je alle drivers wel geinstalleerd?

Heb je Windows helemaaaal kaal geinstalleerd of heb je de oude versie een "reset" gegeven vanuit Windows?

[Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 27-10-2018 17:08]

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MrMonkE
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-06 21:40

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

Ik zou zeggen, go fix it with this: YouTube: No text displayed in explorer after windows 10 Creators Update

Volgens mij is dat het probleem.

Google-Fu martial artist since 1970

[Voor 11% gewijzigd door MrMonkE op 27-10-2018 17:16]

"Identicon"? More like "Obfuscaton".

• Homealoon
Ik heb windows vanaf een usb stick geinstrallerd dus helemaal kaal, wel weer op mijn oude windows account ingelogt.
Heb alle drivers geinstallerd.

PC ssd 250 gb
i5 6600
MSI b150 m3 gaming moederbord
16gb ram
GTX 1060 6GB

En MrMonkE
die video heb ik geprobeerd beiden scans geen problemen

• MrMonkE
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-06 21:40

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

Homealoon schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:19:
En MrMonkE
die video heb ik geprobeerd beiden scans geen problemen
Jammer. Het lijkt me geen GPU probleem overigens, lijkt me eerder iets corrupts ergens.
Of.. een setting.
Maar ik ben niet bekend met die setting.
Success in elk geval met dit windows avontuur.

Sometimes.. even Google-Fu fails.

[Voor 5% gewijzigd door MrMonkE op 27-10-2018 17:33]

"Identicon"? More like "Obfuscaton".

• Homealoon
Ja ik heb er dus ook geen verstand van en heb eigenlijk alles al na zitten kijken op de ingewikkelde dingen na dus ik dacht ik gooi windows er wel opnieuw op en dan moet het opgelost zijn en dat is het dus niet
Verder bedankt voor de moeite

• MAX3400

MAX3400

Met je oude account ingelogd? Ik zou dan nog eens een clean install doen en gewoon eens niet aanloggen met je bestaande account maar een nieuwe proberen.

Ik weet niet wat jouw oude account is/doet maar voor hetzelfde geld heb je nu, bijvoorbeeld (!!!), een HKLM-key teruggezet die hiervoor dus ook al kapot was.

• Homealoon
Ik ga dit nu direct proberen

• n0s
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 10-06 13:47
Als je nog niet op de meest recente build zit (1803) kun je het beste upgraden, dan doet ie een verse installatie van Windows waarbij je je bestanden behoudt.. Dit kun je checken door op de startknop te drukken en dan het woord: WINVER te typen.

https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=799445

• MAX3400

MAX3400

n0s schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:36:
Als je nog niet op de meest recente build zit (1803) kun je het beste upgraden, dan doet ie een verse installatie van Windows waarbij je je bestanden behoudt..
En wat ik net aangaf; het kan zijn dat in het oude account een fout zit waardoor een HKLM defect is. Dan kan je upgraden tot je een ons weegt, dat helpt dan niet.

Sowieso hoop ik dat @Homealoon via de Media Creation Tool installeert en niet een of andere USB van 7 maanden oud.

• Homealoon
Nou gewoon een lokaal account gemaakt niks aan de hand alles werkt weer normaal Daarna nu ingelogt op mijn windows online account en hele verkenner weer kapot

• Homealoon
Ja ik maakte gebruik van de media creation tool maar dan weten we nu dus dat de HKLM defect is hoe kan ik dit reseten of iets

• Homealoon
Topic kan gesloten worden ik maak wel gewoon een lokaal account aan en uiteindelijk een nieuw windows account.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True