Hallo beste mensen,
Ik ben op zoek naar advies van super intelligente mensen die verstand hebben van computers, jullie dus
Als student ga ik mijn eerste game pc aanschaffen en hierbij heb ik al mijn lijstje klaar staan. Het is een flink bedrag voor mij, maar dat mag er wel wezen vind ik.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe setup wil ik graag gamen (denk aan PUBG, CSGO en soortgelijke spellen) en video's bewerken. De games moeten wel op hoge graphics kunnen draaien met een goede fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een totaalbedrag van €1400 over voor mijn game pc, dit is inclusief verzendkosten en alle benodigde componenten (beeldscherm, toetsenbod etc.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De muis heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
AMD Ryzen 5 2600x
Gigabyte GeForce GTX 1070 TI Gaming 8GB
MSI B450M PRO-VDH
Corsair TX550M V2 (voeding)
Corsair 16GB ram
2TB HDD
480GB SSD
NZXT S340 (behuizing)
Acer 24'' 144Hz
Cooler master masterkeys Lite L
Totaalbedrag: €1392,40 (incl. verzendkosten)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken, mits men een goede onderbouwing hiervoor heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb verder geen andere wensen. Zolang mijn game pc de bovengenoemde games maar op hoge graphics kan afspelen met een goede fps.
Ga je overklokken?
Nyet. Wellicht in de toekomst als ik hiervoor de behoefte voel, maar dit hoeft niet per se. Misschien upgrade ik mijn pc wel in de toekomst mocht dit nodig zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht adviezen en aanvullingen over mijn gekozen setup. Ik ken niet alle ins en outs van de computer wereld, dus ieder beetje advies helpt
Ik ben op zoek naar advies van super intelligente mensen die verstand hebben van computers, jullie dus
Als student ga ik mijn eerste game pc aanschaffen en hierbij heb ik al mijn lijstje klaar staan. Het is een flink bedrag voor mij, maar dat mag er wel wezen vind ik.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe setup wil ik graag gamen (denk aan PUBG, CSGO en soortgelijke spellen) en video's bewerken. De games moeten wel op hoge graphics kunnen draaien met een goede fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een totaalbedrag van €1400 over voor mijn game pc, dit is inclusief verzendkosten en alle benodigde componenten (beeldscherm, toetsenbod etc.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De muis heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
AMD Ryzen 5 2600x
Gigabyte GeForce GTX 1070 TI Gaming 8GB
MSI B450M PRO-VDH
Corsair TX550M V2 (voeding)
Corsair 16GB ram
2TB HDD
480GB SSD
NZXT S340 (behuizing)
Acer 24'' 144Hz
Cooler master masterkeys Lite L
Totaalbedrag: €1392,40 (incl. verzendkosten)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken, mits men een goede onderbouwing hiervoor heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb verder geen andere wensen. Zolang mijn game pc de bovengenoemde games maar op hoge graphics kan afspelen met een goede fps.
Ga je overklokken?
Nyet. Wellicht in de toekomst als ik hiervoor de behoefte voel, maar dit hoeft niet per se. Misschien upgrade ik mijn pc wel in de toekomst mocht dit nodig zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht adviezen en aanvullingen over mijn gekozen setup. Ik ken niet alle ins en outs van de computer wereld, dus ieder beetje advies helpt
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 214,50 | € 214,50 |
1 | MSI Z370-A PRO | € 94,38 | € 94,38 |
1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 469,- | € 469,- |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,50 | € 59,50 |
1 | NZXT H500 Zwart | € 73,96 | € 73,96 |
1 | Acer GN246HLB Zwart | € 209,- | € 209,- |
1 | Cooler Master MasterKeys Lite L (Qwerty US) | € 36,- | € 36,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 138,95 | € 138,95 |
1 | Corsair TX550M V2 | € 73,26 | € 73,26 |
1 | Crucial BX500 480GB | € 68,95 | € 68,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.437,50 |