Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Carnetic
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 08-09-2019
Helaas werkt ineens de oorspeaker niet meer. Als ik gebeld wordt kan ik dus de persoon niet horen
De microfoon en en de luidspeaker werkt wel, op de speakerstand kan ik wel gewoon bellen en de persoon
aan de andere kant horen.

Iemand iets gelijkwaardig ondervonden ?
naar mijn mening vreemd dat deze er zonder oorzaak ineens mee stopt. Niet gevallen of nat geworden of ed.

Betreft een Sony XZ1 compact

Alle reacties

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Volume gecheckt? ;)

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• Carnetic
Uiteraard, onder instelingen kun je veel onderdelen testen, ook de oor speaker in dar wordt aangegeven
dat deze niet werkt. Maar dat had ik al gemerkt

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Carnetic tja als via instellingen ook aangegeven wordt dat die niet werkt, zal het gewoon een garantie gevalletje worden.

• Carnetic
Mogelijk, alleen heb ik het toestel níet nieuw g gekocht en weet ook níet exact hoe oud get toestel is
Bij en winkel melden wordt lastig verwacht ik. Rechtstreeks bij sony ?

• Malaguti
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 14-12-2018
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe speaker.
Dit omdat ik het scherm had verwijdert, een nieuwe heb besteld en ergens daar tussen in is de speaker verdwenen. Alleen krijg deze ook niet los gevonden.
Weet iemand waar ik/we die kunnen bestellen?

• Malaguti
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 14-12-2018
Ik zie volgens mij dat de speaker van de xperia Z5 ook past in de XZ1
https://www.parts4gsm.com...ia-z5-dual-e6633-128.html

Heb hem besteld bij phone gigant, dus hoop hier morgen meer over te weten.

• SepRaben
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18-03 20:01
Ik heb toevallig deze week het zelfde probleem met een XZ1. ineens zonder aanleiding de speaker defect. Is binnen de garantie maar komt van ver weg. ? :(

• Carnetic
Ik heb de oorspeaker laten vervangen bij een lokaal bedrijf. Alles functioneerd nu weer goed

• merra
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22-07-2019
Ik kan niet vinden hoe ik hier een topic kan starten, dus dan maar een reactie want ik heb ook een geluid-probleem.
Als ik mijn xz1 compact in speaker mode gebruik, hoort de ander mij niet meer. Hetzelfde bij video bellen op bijvoorbeeld Messenger.
Het lijkt er dus op dat bellen op speaker de Mute activeert. Als dit een instelling is dan kan ik niet vinden hoe dit veranderd moet worden.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
merra schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 22:24:
Ik kan niet vinden hoe ik hier een topic kan starten, dus dan maar een reactie want ik heb ook een geluid-probleem.
Met de knop 'Nieuw topic' in elke forumsectie. Gelieve dus ook even een nieuw topic te starten, je hebt namelijk een ander probleem en kicken is niet gewenst.

[Voor 5% gewijzigd door rens-br op 31-03-2019 22:42]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True