Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• JustDunno
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 15-08-2019
Hey ik zoek een robuuste telefoon voor een kennis.

ik heb zelf een paar telefoons gevonden maar die telefoons kon ik alleen maar in het buitenland krijgen.
ons budget is ongeveer 150 euro en een batterij moet ongeveer 2700-3000 mah hebben.verder hebben we niet echte specifieke eisen qua specs .als jullie enige suggesties hebben hoor ik het graag

groetjes

[Voor 8% gewijzigd door JustDunno op 27-10-2018 15:16]

Alle reacties

• Anoniem: 93986
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Met die eisen kan je prima de filters invullen in de PW.

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 21:51
xiaomi MI A2 lite ik zou wat verder doorsparen

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ludwig005 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:20:
xiaomi MI A2 lite ik zou wat verder doorsparen
Want die staat bekend om zijn robuustheid?

@JustDunno je openingspost is al vrij compleet, maar toch ontbreken er nog een aantal dingen. Zou je willen toevoegen welke toestellen je al gevonden hebt en wat je precies zoekt kwa robuustheid?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

• Ludwig005
JustDunno schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:15:
Hey ik zoek een robuuste telefoon voor een kennis.

ik heb zelf een paar telefoons gevonden maar die telefoons kon ik alleen maar in het buitenland krijgen.
ons budget is ongeveer 150 euro en een batterij moet ongeveer 2700-3000 mah hebben.verder hebben we niet echte specifieke eisen qua specs .als jullie enige suggesties hebben hoor ik het graag

groetjes
rens-br schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:42:
[...]

Want die staat bekend om zijn robuustheid?

[mbr]@JustDunno je openingspost is al vrij compleet, maar toch ontbreken er nog een aantal dingen. Zou je willen toevoegen welke toestellen je al gevonden hebt en wat je precies zoekt kwa robuustheid?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.[/]
Als er geen glazen achterkant op zit kan de achterkant niet breken.
Maar als TS betere informatie geeft
In welke omstandigheden het toestel gebruikt gaat worden kunnen wij beter zoeken.

• JustDunno
Ludwig005 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:45:
[...]

[...]

Als er geen glazen achterkant op zit kan de achterkant niet breken.
Maar als TS betere informatie geeft
In welke omstandigheden het toestel gebruikt gaat worden kunnen wij beter zoeken.
Ik zoek nu ongeveer naar een samsung xcover 4 variante, dus ee toestel die je gewoon een paar keer kan laten vallen.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
JustDunno schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:13:
Ik zoek nu ongeveer naar een samsung xcover 4 variante, dus ee toestel die je gewoon een paar keer kan laten vallen.
Ik denk dat je budget dan echt aan de lage kant is. CAT is een merk wat alleen dit soort toestellen maakt, en hun goedkoopste toestel is vanaf 240 euro te krijgen. Niet dat je verder heel enthousiast moet worden van dit toestel. Hele magere specs en een verouderde Android versie.

• Ludwig005
@JustDunno gezien het budget aand de lage kant is zou ik gewoon een paar goedkope dumbphones kopen die gaan lekker lang mee op de accu pricewatch: Nokia 105 Wit
hiernaast kun je ook nog in china kopen maar zijn er redenen dt jullie uit eigen land willen kopen?

[Voor 17% gewijzigd door Ludwig005 op 29-10-2018 13:08]

• JustDunno
rens-br schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:34:
[...]

Ik denk dat je budget dan echt aan de lage kant is. CAT is een merk wat alleen dit soort toestellen maakt, en hun goedkoopste toestel is vanaf 240 euro te krijgen. Niet dat je verder heel enthousiast moet worden van dit toestel. Hele magere specs en een verouderde Android versie.
Snelheid enzo maakt niet echt uit. Mijn kennis is vrij oud dus hij heeft niet veel aan een snelle mobiel haha. Bedankt voor je reactie

• Ludwig005
JustDunno schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:28:
[...]

Snelheid enzo maakt niet echt uit. Mijn kennis is vrij oud dus hij heeft niet veel aan een snelle mobiel haha. Bedankt voor je reactie
als de kennis een oude trage telefoon heeft dan heeft hij wat aan moderne kennis.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True