Toon posts:

iiyama A705MT vision master pro 411

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
recent deze monitor aangeschaft. tevreden over de beeldkwaliteit. echter na opstarten blijf ik een uur bezig met aanpassen van beeldscherinstellingen mn H-grootte.
daarna blijft het stabiel. er vervelend.
hoort dit bij deze monitor of kan ik er niets mee ??

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Eerste half uur~uur moet je monitor "opwarmen". Bij mijn iiyama zet het beeld dan langzaam wat uit. Het hoort dus.

Stel je beeld dus pas na een uurtje goed in en hij staat voortaan altijd goed na een uur.

Verwijderd

Je bedoelt dat het beeld uitdijt naarmate ie warmer wordt?
Heeft mijn 450 pro ook,bij koud beeld aan beide kanten 4mm zwart,na 20 min. geheel beeldvullend.
Is vrij normaal denk ik,ik heb al eens gelezen dat dit bij heel veel mensen voorkomt.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Ik heb hem ook, ik heb hem één keer moeten finetunen, verder doet ie het prima...

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:59
Inderdaad een prima monitor. Het enige minpuntje vind ik dat als je veel resoluties door elkaar gebruikt, je soms het beeld opnieuw moet instellen. (Komt vooral voor bij spelletjes en als ik op 'stereo weergave' overga met een asus 3d bril)

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Verwijderd

Prima monitor, heeft iemand anders ook wel een last van "dansende" letter op zijn scherm.
Net of de letter trillen. Wordt wel minder met degauss.

Verwijderd

ik heb vanmiddag deze monitor gekocht en ik ben er erg tevreden mee. Tot nu toe geen problemen, alleen bij verwisselen van resolutie moet je alle formaten weer aanpassen.
Pagina: 1