Ik zou graag wat feedback willen krijgen over een aantal componenten die ik heb uitgekozen voor het upgraden van mij desktop computer.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn computer voornamelijk voor games en photoshop
Wat wil ik upgraden
Ik wil graag mijn behuizing een fulltower Cooler Master en mijn videokaart Radeon r9 280 behouden en probeer hierdoor zo goedkoop mogelijk uit te komen. De videokaart wil ik op een ander moment gaan upgraden.
Ik zat te denken aan deze componenten:
€ 168,95 - AMD Ryzen 5 2600 (is de kooler die erbij word geleverd voldoende?)
€ 126,95 - G.Skill Aegis DDR4 - 16 GB - 2 x 8 GB - DIMM 288-PIN - 3000 MHz / PC4-24000 - CL16 - 1.35 V
€ 69,95 - Corsair CX-M Series CX550M
€ 90,90 - Crucial MX500 - Solid state drive
Waar ik niet uit kom is welk moederbord hierbij goed zal zijn, ik heb een fulltower dus ruimte heb ik genoeg.
Overclocken
Ik ga niet overclocken
Wat verwacht je van ons?
Feedback over de componenten, of ze goed bij elkaar passen, of er misschien betere opties zijn ivm prijs e.d.
en een goed moederbord wat hier bij past.
Ik probeer tussen de €500/600,- uit te komen, het liefst zo laag mogelijk natuurlijk
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn computer voornamelijk voor games en photoshop
Wat wil ik upgraden
Ik wil graag mijn behuizing een fulltower Cooler Master en mijn videokaart Radeon r9 280 behouden en probeer hierdoor zo goedkoop mogelijk uit te komen. De videokaart wil ik op een ander moment gaan upgraden.
Ik zat te denken aan deze componenten:
€ 168,95 - AMD Ryzen 5 2600 (is de kooler die erbij word geleverd voldoende?)
€ 126,95 - G.Skill Aegis DDR4 - 16 GB - 2 x 8 GB - DIMM 288-PIN - 3000 MHz / PC4-24000 - CL16 - 1.35 V
€ 69,95 - Corsair CX-M Series CX550M
€ 90,90 - Crucial MX500 - Solid state drive
Waar ik niet uit kom is welk moederbord hierbij goed zal zijn, ik heb een fulltower dus ruimte heb ik genoeg.
Overclocken
Ik ga niet overclocken
Wat verwacht je van ons?
Feedback over de componenten, of ze goed bij elkaar passen, of er misschien betere opties zijn ivm prijs e.d.
en een goed moederbord wat hier bij past.
Ik probeer tussen de €500/600,- uit te komen, het liefst zo laag mogelijk natuurlijk