Klik [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]hier[/url] maar eens!
En ik was niet te beroerd om hem te gebruiken
En ik was niet te beroerd om hem te gebruiken
A7V266 gebruikt de Via KT266 chipset (ja MET DDR dus!!!)
A7M266 gebruikt de AMD 760 chipset, ook met DDR
A7M266 gebruikt de AMD 760 chipset, ook met DDR
ze heten allebei toch 266?!?!! dus ze hebben wel beidde DDR!!Op vrijdag 20 juli 2001 17:20 schreef InSaNe_Brian het volgende:
Volgens mij heeft het A7M DDR ondersteuning en het A7V niet
DUS NIET
ja dat weet ik ( heb ik ook gelezen ) vandaar mijn vraag ook want bij de norrodhier in de buurt hebben ze allen de A7M ..... ff vragen wanneer ze de A7V krijgen ...Op vrijdag 20 juli 2001 17:50 schreef strontvlieg het volgende:
P.S. a7v is snelste en beste DDR mobo![]()
thnx !!
Ik denk dat er weinig verschil is tussen deze borden. Ik heb de A7M en ik moet zeggen dat hij snel is, maar hij is echt super stabiel. Hij wordt zelfs als server gebruikt bij het bedrijf waar ik werk, en dat zegt eigenlijk al wel genoeg. De oude VIA ddr-chippies werkten echt super kut. Maar wat die nieuwe doen weet ik niet. En om echt bordjes te vergelijken zou ik toch wel de 2 borden willen vergelijken, met precies dezelfde cpu, etc.
ps. strontvlieg zit toch wel aan de flame achtige kant btw.
ps. strontvlieg zit toch wel aan de flame achtige kant btw.
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Oke serieuze reply:
Geziend ellende die vele mensen met moederboarden hebben waar de north en south bridge van via is, raad ik aan de asus te nemen.
Deze heeft een amd northbridge en een via soutbridge. Dit blijkt (ook uit eigen ervaring) goed te werken.
Over mijn eigen ervaringen over met volledige via chipset(abit kt7a
nog nachtmerries van dat
bord) zal ik het verder niet hebben.
Geziend ellende die vele mensen met moederboarden hebben waar de north en south bridge van via is, raad ik aan de asus te nemen.
Deze heeft een amd northbridge en een via soutbridge. Dit blijkt (ook uit eigen ervaring) goed te werken.
Over mijn eigen ervaringen over met volledige via chipset(abit kt7a
Haha, ze zijn beide van asus. Lees je die post ook nog of niet?Op vrijdag 20 juli 2001 23:05 schreef Basb het volgende:
Oke serieuze reply:
Over mijn eigen ervaringen over enkelt via chipset(abit kt7anog nachtmerries van dat
bord) zal ik het verder niet hebben.
| I've got permission to color outside the lines |
Pagina: 1