Hallo allemaal.
Vandaag kwam ik op RTL4 dit product tegen, de Amfa4000.
Ik ben geen kenner van dit soort producten, maar ik heb erg mijn twijfels of het product wel waarmaakt van wat ze zeggen.
[YouTube: https://www.youtube.com/embed/ohH40Mz6rUw]
Ze beloven dat je tot 85% minder kalk zult hebben, en tot 70% op energiekosten bespaard. Dat vindt ik nogal een pittige uitspraak voor een apparaat van €129,- euro.
Vandaag kwam ik op RTL4 dit product tegen, de Amfa4000.
Ik ben geen kenner van dit soort producten, maar ik heb erg mijn twijfels of het product wel waarmaakt van wat ze zeggen.
[YouTube: https://www.youtube.com/embed/ohH40Mz6rUw]
Ze beloven dat je tot 85% minder kalk zult hebben, en tot 70% op energiekosten bespaard. Dat vindt ik nogal een pittige uitspraak voor een apparaat van €129,- euro.
Wie heeft hier ervaring in, en werkt het echt zo goed als dat ze beweren?De waterontharder maakt gebruik van een speciale gadolinium ceramiek techniek. Op deze manier is een sterk veld in een compacte behuizing is gerealiseerd. Zodoende kan dit kleine en krachtige toestel gemakkelijk in vrijwel iedere ruimte gemonteerd worden. Het systeem is opgebouwd uit twee ingebouwde krachtige waterontharder magneet modules. Doordat deze op elkaar zijn afgestemd bent u verzekerd van een optimale werking. Na wateronderzoek is gebleken dat water microdeeltjes omsluit met een complex van losse aan elkaar geketende watermoleculen. Dit complex van aan elkaar geketende watermoleculen maakt dat een microdeeltje zich niet bindt aan het kalk dat is opgelost in het water. Hierdoor zet kalk zich af op leidingen en verwarmingselementen. De waterontharder produceert een frequentie die zorgt dat er een disharmonie in de interne frequentie van de watermolecule ontstaat, en het microdeeltje vrijkomt. Vervolgens wordt dat deeltje het centrum voor de binding van kalk. De apparatuur dient aan strenge voorschriften en eisen te voldoen zodat het ervoor kan zorgen dan microdeeltjes vrijgemaakt worden. Het magnetische veld dient bijvoorbeeld 100 miljoen keer sterker te zijn om de gewenste werking op de H2O-moleculen te verkrijgen. Door de verandering van de kristalstructuur en mineralen wordt kalkaanslag voorkomen.
[ Voor 5% gewijzigd door Luchtbakker op 27-10-2018 10:51 ]