Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Stabiel netwerk voor domotica

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• robbyvw23
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 13-06-2020
Hoi,

ik ben op zoek naar een stabiel draadloos netwerk waarbij mijn domotica goed op kan werken.
een schets van de situatie:
vrijstaande woning met begane grond, 1ste verdieping en 2e verdieping.
begane grond is circa 80 m2,
1ste verdieping is circa 60 m2
2e verdieping is circa 60 m2
Domotica onderdelen:
- Tado slimme thermosstaat, waarbij alle radiatoren zijn voorzien van Tado knoppen.
- Nest cam IQ outdoor 2x, Hello 1x en rookmelders 3x
- Philips HUE het hele huis door

Wat is je budget?
Ik wil er best wat voor uitgeven. Budget is ondergeschikt in dit topic maar reëel. dus ergens tussen € 1.000,- en € 1.500,-.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben op dit moment aan het kijken voor een mesh netwerk met deze AC's:
https://www.coolblue.nl/p...ef=21003&utm_content=2416

Ik kan helaas niet naar iedere hoek een netwerk kabel trekken. Het idee is om BG te voorzien van 2 a 3 AC's en dan per verdieping 1. Qua router heb ik geen idee ervan wat ik hier het beste zou kunnen plaatsen, gelet op de Ziggo aansluiting en modem.

Ik ben op zoek naar de beste oplossing. mijn idee m.b.t. de ubiquiti is wellicht niet het beste. Het moet stabiel zijn en altijd werken. ook makkelijk in te stellen aangezien ik geen netwerk technicus ben maar wel een IP adres kan instellen :)

ik hoor het graag, alvast bedankt!

gr. Robby

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True