Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 16:02
Sinds kort een iPad, waar de kids 5 en 6 zo nu en dan een spelletje mogen spelen.

Ik heb Minecraft, hoopa city 2 en dr panda rating gekocht. En dat vinden ze nu helemaal leuk.
Ik ben ondertussen aan het zoeken naar andere spellen met zo min mogelijk zooi, zoals Facebook vrienden uitnodigen of gezeur over in game aankopen.
En een beetje leuke spellen om samen te spelen.

Wat raad je aan en/of speel je graag samen met je kid(s)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:35

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Wij hebben altijd 1 game en die verwisselen 1x per 2 weken, zeker in deze leeftijd is dat puur om het nog leuk en spannend te houden. Max. Halfuurtje en ik stuur ze naar buiten of naar de playmobil en lego.

De youtube app eraf want Enzo Knol, Minecraft, Lego City Wars filmpjes met vage reclame tussendoor word je niet goed van ;)

Games:
- Minecraft
- Extreme Car Racing
- Subway Surf
- Construction Simulator 2014 versie, errug leuk.. wel even helpen in het begin maar zit een steeds terugkomende herkenbare onderdelen in.
- Roblox, maar wel met wat afspraken
- educatieve apps voor rekenen, taal etcetra is er genoeg te vinden en wij zijn nu met Squla begonnen.
- Garageband van Apple met de EDM samples doet het hier ook altijd goed, wel even koptelefoon fixen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Falcon op 27-10-2018 10:30 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 16:02
Ook ik wil ze niet overladen met mogelijkheden. Nu staan er 3 spellen op, vind dat even genoeg. Over een paar maanden een nieuw spel erbij. Andere dingen doen vind ik ook belangrijk.
Ik ga kijken naar je suggesties.