• EYES-T
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-12-2022
H0i,

Als ik op een link binnen een website(die voor de rest trouwens volledig toegankelijk is) klik, krijg ik de volgende foutmeldingen:

In Chrome:

NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID

In Firefox:

www.forums.xxxxxxxxxxx.com uses an invalid security certificate. The certificate is only valid for the following names: *.brugmansiagrowersinternational.com, brugmansiagrowersinternational.com Error code: SSL_ERROR_BAD_CERT_DOMAIN

(waarbij de x'en de naam van de site zijn)

Microsoft Edge

Geeft gewoon aan dat de website onveilig is.

Ik heb in Chrome al incognito modus geprobeerd en even m'n ant-virus uitgeschakeld, zelfde resultaat.

Het betreft hier een zeer onschuldige website, dus geen mogelijk malafide praktijken en zoals ik al zei: de rest van de toch uitgebreide website is volledig toegankelijk...

Iemand enig idee voor een oplossing?

Alvast bedankt voor elke reactie!!

********************************************************************************
OS = W10 Pro

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 18:30

Croga

The Unreasonable Man

EYES-T schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:46:
Het betreft hier een zeer onschuldige website, dus geen mogelijk malafide praktijken en zoals ik al zei: de rest van de toch uitgebreide website is volledig toegankelijk...

Iemand enig idee voor een oplossing?
De website gebruikt een certificaat wat niet gecertificeerd is voor dat subdomein. De enige oplossing is dat de website beheerder een certificaat regelt wat wél geldig is voor dat subdomein. Jij kunt hier niets aan doen (tenzij jij natuurlijk de beheerder bent :-) )

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03 09:59

SeatRider

Hips don't lie

Voor het gemak neem ik aan dat de xxxxxxxxxxxxx overeenkomen met brugmansiagrowersinternational ?

Volgens mij is het zo dat een wildcard-certificaat maar voor 1 niveau diep geldt, dus wel voor www.site.tld en forum.site.tld, maar niet voor forum.www.site.tld.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:29
Die wildcard in de dnssen is schijnbaar alleen geldig voor 1 laag subdomains. In het gebruikte url zitten er 2. Www en forums.

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03 09:59

SeatRider

Hips don't lie

Yep:
By default, Wildcard Certificates only secure a specific subdomain level. For example, if your certificate is for *.domain.com, it will secure subdomains of the same level. You can replace the wildcard character with any subdomain as long as is does not contain any additional periods. In this example, *.domain.com would secure subdomains such as test.domain.com, six.domain.com, and www.domain.com but it would not secure a subdomain of a different level such as six.test.secure.domain.com.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:35

Aganim

I have a cunning plan..

Inderdaad correct, gewoon een niveau teveel. Ik zou in dit geval gewoon de www. prefix schrappen. Die heeft eigenlijk geen enkele betekenis of extra meerwaarde en lijkt mij een wat vreemde keuze in dit geval.

[Voor 3% gewijzigd door Aganim op 27-10-2018 08:59]

• EYES-T
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-12-2022
Allemaal bedankt voor de verklaring!!

Had de beheerder al gecontacteerd, als die buiten met een oplossing ook met een verklaring komt, laat ik het hier weten.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee