Welke kant en klare game pc?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-06 16:24
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een kant en klare game pc. Zelf in elkaar zetten zie ik niet echt zitten, dus betaal liever iets meer voor een kant en klare pc. Mijn bedoeling is om Battlefield 5 ermee te gaan spelen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Moet minimaal geschikt zijn voor BF 5 en ook toekomstbestendig zijn, zodat ik bij een volgende BF niet weer meteen een nieuwe pc (of onderdelen ervan) moet kopen.

System requirements BF5:
Processor (AMD): AMD FX-6350
Processor (Intel): Core i5 6600K
Memory: 8GB RAM
Graphics card (AMD): AMD Radeon™ HD 7850 2GB
Graphics card (NVIDIA): nVidia GeForce® GTX 660 2GB
DirectX: 11.0 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 50GB

Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat zelf te denken aan max €1100-1300

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Betreft echt alleen de pc zelf, monitor reeds in bezit.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Zie specs BF5/i]

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zit momenteel aan deze pc te denken: https://www.dragoncompute...B-DDR4-1TB-HDD-Master-Box

Vraag me af of iemand een betere optie weet.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen verdere eisen.

Ga je overklokken?
Is dat nog nodig bij een pc die ik hierboven noem?

Wat verwacht je van ons?
Vraag me af of iemand een betere optie weet voor een kant en klare game pc :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

16GB PC4-19200 2400Mhz DDR4 extra snel Kingston werkgeheugen op een X470 moederbord
(ook nog budget X470 bordje) _O-

700watt coolermaster master watt :N

[ Voor 14% gewijzigd door Hackus op 26-10-2018 21:26 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik zou dan eerder naar de omen series van HP kijken of een msi versie. Dragon computers is niet altijd het beste. Snelle systemen maar uit balans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:17
Of samen met ons voor je budget bij een goede computerwinkel een Custom pc in elkaar laten zetten voor een "klein" bedrag. Heb je veel beter en weet je wat er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Hmmm ja ik heb zo weinig verstand van hardware, vandaar het gemak om voor een kant en klare pc te kiezen. Ik dacht dat Dragon altijd wel goed spul had, maar blijkbaar deel super, maar deels besparen ze weer ergens anders op (moederbord blijkbaar in dit voorbeeld)?

Ik had ook al gekeken op bijv. gamepc.nl, maar vond het vrij veel geld wat ik daar kwijt ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:09
En als je nu alles bij Alternate besteld en het door hun inelkaar laat steken? Dan heb je iniedergeval nog soort van zeggenschap over je build.. weet je tenminste zeker dat er geen troep in komt.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Zoiets? https://www.alternate.nl/...03c035533d990fafece38ef1c

Al moet ik zeggen dat het wel aan de dure kant is, maar ik verder ook niet weet waar ik het beste op kan bezuinigen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@YinYang Ga met een lijstje al dit naar oa Azerty en laat het daar assembleren
goede kwaliteitsproducten, passend bij elkaar
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed€ 214,50€ 214,50
1MSI B450 Gaming Pro Carbon AC€ 145,-€ 145,-
1Gigabyte GeForce RTX 2070 Windforce€ 529,-€ 529,-
1Fractal Design Meshify C - Dark TG€ 83,75€ 83,75
1G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB€ 124,-€ 124,-
1BitFenix Formula Gold 550W€ 67,51€ 67,51
1Samsung 860 EVO 1TB€ 165,95€ 165,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.329,71

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05-07 23:28
Ik zou opzich best wel een systeem voor je willen bouwen hoor (heel misschien voor 1/2/3 tientjes ofzo?) (vind het toch leuk) en dan kom je nog goedkoper uit ook :)

(Ik ben serieus trouwens)

[ Voor 25% gewijzigd door iCore op 02-11-2018 21:00 ]

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:17
@YinYang die 2 sites zijn jammer genoeg het voorbeeld van niet zulke goede pc's.
Wat er geopperd is over alternate is een prima pc. Wellicht iets andere goedkopere onderdelen om onder de 1300 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Hackus schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:10:
Denk dat ik dit lijstje (+ windows 10 home (pro niet veel meerwaarde voor mij denk ik)) maar naar een paar winkels mail en kijk waar ik het goedkoopst uit ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

YinYang schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:53:
[...]

Denk dat ik dit lijstje (+ windows 10 home (pro niet veel meerwaarde voor mij denk ik)) maar naar een paar winkels mail en kijk waar ik het goedkoopst uit ben.
Het mooie van Pricewatch is dat je even met (je muis) over de link gaat, en ziet gelijk de huidige prijzen.
Ook kun je alles importeren in eigen wenslijst, en links onder op - bereken bestelkosten - klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Azerty komt er zo te zien dan het goedkoopste uit. Dus ga daar dan maar bestellen :)

Is het nodig om assemblage 3 jaar te doen, zodat je 3 jaar garantie hebt? Of 1 jaar voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

YinYang schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:12:
Azerty komt er zo te zien dan het goedkoopste uit. Dus ga daar dan maar bestellen :)

Is het nodig om assemblage 3 jaar te doen, zodat je 3 jaar garantie hebt? Of 1 jaar voldoende?
Dat is je eigen keuze, of jij voor het verschil wilt bijbetalen.
(op alle onderdelen blijft de consumentenwet van toepassing. buitenom de fabrieksgarantie)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:11
YinYang schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:10:
Zoiets? https://www.alternate.nl/...03c035533d990fafece38ef1c

Al moet ik zeggen dat het wel aan de dure kant is, maar ik verder ook niet weet waar ik het beste op kan bezuinigen...
Ben zelf niet te spreken over alternate voor het laten assembleren. Mijn huidige game pc is daar geassembleerd en ze claimen van te voren dat alles getest is en up to date etc maar mijn computer ging niet aan etc. Bleek dat het moederbord moest worden geupdate, had 'm daarvoor 2 x moeten opsturen en uiteindelijk zelf ontdekt... Veel tijd, geld en stres koste mij dat... |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YinYang
MetalSonic schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:37:
[...]

Ben zelf niet te spreken over alternate voor het laten assembleren. Mijn huidige game pc is daar geassembleerd en ze claimen van te voren dat alles getest is en up to date etc maar mijn computer ging niet aan etc. Bleek dat het moederbord moest worden geupdate, had 'm daarvoor 2 x moeten opsturen en uiteindelijk zelf ontdekt... Veel tijd, geld en stres koste mij dat... |:(
Goed dat je het zegt! Dan ga ik nu dus al helemaal voor Azerty! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
YinYang schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:43:
[...]

Goed dat je het zegt! Dan ga ik nu dus al helemaal voor Azerty! ;)
Verstandig, ben dus niet anti Alternate hoor. Ik weet dat Alternate hier ook mee leest. Producten waren van goede kwaliteit en ik kreeg ze snel thuis gestuurd.

Maar je moet 't zo zien, ik liet daar een pc assembleren van €2200. Lang voor gespaard, vond 't best spannend en dan verwacht ik dat als ik hem hier thuis verbind met de stroom dat 't plug & play is. Dat was het dus niet. Dit was de eerste fout, tweede fout is geen erkenning. Geen excuses, geen tegemoetkoming. Twee keer moest ik het terugsturen en uiteindelijk via (waarschijnlijk dit forum, thx mede tweakers) erachter gekomen dat ik 't moederbord moest updaten en toen werkte het eindelijk goed.

Beste is om gewoon wat ervaringen te lezen van de webshops, en dan vooral de "nazorg" hoe is de webshop als je het al besteld heb? Als je videokaart kapot blijkt helpen ze dan meteen of doen ze lastig? Wat dekt de garantie...

Het is even wat uitzoek werk maar het is het waard :)

Edit: ik zie dat Azerty meerdere assemblage pakketten heeft, ik zou 1 jaar kiezen inclusief bios update (bios update was wat Alternate dus niet deed en wat veel stres gaf) en 1 jaar garantie zorgt ervoor dat 't goed is als je 't koopt. Als 't 1 jaar werkt dan werkt 't daarna ook wel en anders hebben de verschillende onderdelen ook minimaal 2 jaar garantie. Sommige zelfs meer.

[ Voor 14% gewijzigd door MetalSonic op 28-10-2018 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Hackus schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:10:
Gisteravond de door jouw aanbevolen hardware besteld @Hackus! :)

Ik ben nu ook aan het kijken voor een monitor. Heb je daar toevallig ook een goed advies voor? :)

Aan de ene kant hoor/lees ik dat mensen zweren bij 4K, dus dan kom ik op bijv zoiets uit: pricewatch: Acer Predator XB271HKbmiprz Rood, Zwart

Aan de andere kant hoor/lees ik weer dat je beter 2K kunt nemen, waar je wel een hogere aantal Hz mee haalt, dus met bijvoorbeeld zoiets: pricewatch: Asus ROG Swift PG278QR Zwart

Zelf neig ik meer naar de 4K monitor, omdat ik niet alléén maar FPS ga spelen. Ik ga namelijk voornamelijk BF5 en Civilization 6 spelen.

Monitors zitten btw wel aan mijn max budget. Is eigenlijk al wat te duur, dus mocht er nog een goedkoper alternatief zijn wat vrijwel net zo goed is..... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-06 16:39
YinYang schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 07:23:
[...]

Gisteravond de door jouw aanbevolen hardware besteld @Hackus! :)

Ik ben nu ook aan het kijken voor een monitor. Heb je daar toevallig ook een goed advies voor? :)

Aan de ene kant hoor/lees ik dat mensen zweren bij 4K, dus dan kom ik op bijv zoiets uit: pricewatch: Acer Predator XB271HKbmiprz Rood, Zwart

Aan de andere kant hoor/lees ik weer dat je beter 2K kunt nemen, waar je wel een hogere aantal Hz mee haalt, dus met bijvoorbeeld zoiets: pricewatch: Asus ROG Swift PG278QR Zwart

Zelf neig ik meer naar de 4K monitor, omdat ik niet alléén maar FPS ga spelen. Ik ga namelijk voornamelijk BF5 en Civilization 6 spelen.

Monitors zitten btw wel aan mijn max budget. Is eigenlijk al wat te duur, dus mocht er nog een goedkoper alternatief zijn wat vrijwel net zo goed is..... :X
Ik zou voor de 1440P/165hz gaan i.p.v. de 4K variant. 1440P is een goede upgrade tegenover 1080P en omdat het 1440P is en geen 4K heb je ook nog wat aan die hoge refresh rate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@YinYang Deze 2070 is beter beschikbaar momenteel. misschien kun je dat aanpassen, als de Gigabyte
moeilijk verkrijgbaar blijft pricewatch: MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Randleman schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:21:
[...]

Ik zou voor de 1440P/165hz gaan i.p.v. de 4K variant. 1440P is een goede upgrade tegenover 1080P en omdat het 1440P is en geen 4K heb je ook nog wat aan die hoge refresh rate ;)
Oké maar scheelt het dan niet veel qua scherpheid? Is het 4K beeld dus niet scherper en is de refresh rare alleen een voordeel bij first person shooters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Hackus schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:58:
@YinYang Deze 2070 is beter beschikbaar momenteel. misschien kun je dat aanpassen, als de Gigabyte
moeilijk verkrijgbaar blijft pricewatch: MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G
Oh qua specs maakt het geen verschil zie ik. Ik denk dat ik inderdaad dat dan maar doe, want dit is het enige onderdeel waar ik op wacht... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballondier
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 24-06 16:29
YinYang schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 21:00:
[...]

Oké maar scheelt het dan niet veel qua scherpheid? Is het 4K beeld dus niet scherper en is de refresh rare alleen een voordeel bij first person shooters?
Uiteraard is 4k veel scherper dan 1440p. Het is echter ook veel zwaarder voor je video kaart. Je moet niet verwachten dat je met je 2070 in alle/de meeste games stabiel 60fps op 4k draait. Op 1440p komt je kaart veel beter tot zijn recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Ballondier schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 10:40:
[...]

Uiteraard is 4k veel scherper dan 1440p. Het is echter ook veel zwaarder voor je video kaart. Je moet niet verwachten dat je met je 2070 in alle/de meeste games stabiel 60fps op 4k draait. Op 1440p komt je kaart veel beter tot zijn recht.
Ja dat is ook precies waar ik nu over twijfel. Omdat ik niet weet wat nu “beter” is: 4K met lagere Hz of 1440 met hogere Hz?

Ik kan niet inschatten hoe belangrijk het aantal Hz is en of je het erg goed merkt dit verschil in Hz. En of je dus zegt: Hz minder belangrijk, want dat aantal wat je meer Hz hebt bij 1440 weegt niet op tegen de 4K, of: 1440 is wel minder dan 4K maar door hoger aantal Hz compenseerd het genoeg dat het niet onder doet aan 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:54
YinYang schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:06:
[...]

Ja dat is ook precies waar ik nu over twijfel. Omdat ik niet weet wat nu “beter” is: 4K met lagere Hz of 1440 met hogere Hz?

Ik kan niet inschatten hoe belangrijk het aantal Hz is en of je het erg goed merkt dit verschil in Hz. En of je dus zegt: Hz minder belangrijk, want dat aantal wat je meer Hz hebt bij 1440 weegt niet op tegen de 4K, of: 1440 is wel minder dan 4K maar door hoger aantal Hz compenseerd het genoeg dat het niet onder doet aan 4K
Probleem bij 4K is dat je veel zwaardere hardware nodig hebt. Alleen een 2080ti is momenteel echt voldoende om op Ultra 4K boven de 60 FPS uit te komen. Met een 1440p kan je met de 2070 hele mooie framerates halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Philip Ross schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:31:
[...]

Probleem bij 4K is dat je veel zwaardere hardware nodig hebt. Alleen een 2080ti is momenteel echt voldoende om op Ultra 4K boven de 60 FPS uit te komen. Met een 1440p kan je met de 2070 hele mooie framerates halen.
1080TI haalt ook veel games ultra op 60 fps, grote games....

Hangt er natuurlijk vooral ook vanaf hoe oud de games zijn die je wil spelen. Start je Alan Wake welke er ook nu nog prachtig uit ziet dan haal je die 4k 60 fps met gemak, dat haal ik zelfs op mijn 980...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
MetalSonic schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:33:
[...]

1080TI haalt ook veel games ultra op 60 fps, grote games....

Hangt er natuurlijk vooral ook vanaf hoe oud de games zijn die je wil spelen. Start je Alan Wake welke er ook nu nog prachtig uit ziet dan haal je die 4k 60 fps met gemak, dat haal ik zelfs op mijn 980...
een 1080ti kan het bij veel spellen wel, maar de nieuwste spellen die uit komen waarschijnlijk niet meer. En een 1080ti is al krachtiger dan de 2070 van TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@YinYang Als je budget het toelaat kun je ook deze pakken. pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G verhaal is dat de RTX2070 vanaf 09 nov beter te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Philip Ross schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:34:
[...]

een 1080ti kan het bij veel spellen wel, maar de nieuwste spellen die uit komen waarschijnlijk niet meer. En een 1080ti is al krachtiger dan de 2070 van TS.
Ja das waar, achja grote nadeel van de 1080ti ten op zichte van de 2070 is dat Nvidia de huidige kaarten vaak beter ondersteund dan de oudere. DUs na een tijdje zijn games beter geoptimaliseerd voor de "nieuwere kaarten" dan de oudere.........

Lastig allemaal, wellicht moet ts wachten op de 2070ti? :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
MetalSonic schreef op zondag 4 november 2018 @ 14:18:
[...]

Ja das waar, achja grote nadeel van de 1080ti ten op zichte van de 2070 is dat Nvidia de huidige kaarten vaak beter ondersteund dan de oudere. DUs na een tijdje zijn games beter geoptimaliseerd voor de "nieuwere kaarten" dan de oudere.........

Lastig allemaal, wellicht moet ts wachten op de 2070ti? :o :P
Dat kan nog wel een jaar duren. De 2070 is een prima keuze van TS maar dan zou ik wel aanraden om voor 1440p (eventueel ultra-wide) te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Philip Ross schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:31:
[...]

Uit jouw antwoord begrijp ik dus dat een hogere Hz/FPS dus beter is? En dat dat het verschil van 4K tov 1440 teniet doet?

En welke monitor zou jij dan aanraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
YinYang schreef op zondag 4 november 2018 @ 15:45:
[...]

Uit jouw antwoord begrijp ik dus dat een hogere Hz/FPS dus beter is? En dat dat het verschil van 4K tov 1440 teniet doet?

En welke monitor zou jij dan aanraden?
Zo hoog mogelijke FPS met zo hoog mogelijke resolutie is het beste natuurlijk.

De afweging tussen resolutie en FPS is persoonlijke voorkeur zo lang je maar boven de 50-60 FPS blijft (daaronder is niet zo fijn).

4K resolutie is dat echter alleen haalbaar met een 1080ti of 2080ti en dat gaat gewoon boven jouw budget zijn. Vandaar mijn aanraden om voor 1440p te gaan. Kan zo even geen specifieke monitor aanraden, heb daar te weinig verstand van persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Philip Ross schreef op zondag 4 november 2018 @ 15:53:
[...]

Zo hoog mogelijke FPS met zo hoog mogelijke resolutie is het beste natuurlijk.

De afweging tussen resolutie en FPS is persoonlijke voorkeur zo lang je maar boven de 50-60 FPS blijft (daaronder is niet zo fijn).

4K resolutie is dat echter alleen haalbaar met een 1080ti of 2080ti en dat gaat gewoon boven jouw budget zijn. Vandaar mijn aanraden om voor 1440p te gaan. Kan zo even geen specifieke monitor aanraden, heb daar te weinig verstand van persoonlijk.
Je wil boven de 60 fps blijven en je wil geen sprongen zien. Dips van 65 naar 52 merk je echt wel en zijn vervelend. Daarom hardware die minimaal 60 fps kan draaien. Dan kan je vervolgens Vsync, Gsync of Freesync 't werk laten doen voor rustig/ vloeiend beeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Dank voor alle reacties! Ik ga dan dnek ik maar aan Azerty vragen om de MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G te installeren ipv de Gigabyte GeForce RTX 2070 Windforce, want die is wel op voorraad. specs zijn exact hetzelfde zie ik, alleen is de een dus van Gigabyte en de ander van MSI?

Verder ga ik dan nog een 1440 monitor kopen ipv 4K :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

YinYang schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:04:
Dank voor alle reacties! Ik ga dan dnek ik maar aan Azerty vragen om de MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G te installeren ipv de Gigabyte GeForce RTX 2070 Windforce, want die is wel op voorraad. specs zijn exact hetzelfde zie ik, alleen is de een dus van Gigabyte en de ander van MSI?

Verder ga ik dan nog een 1440 monitor kopen ipv 4K :)
Past ook mooi bij je moederbord :P
1440p scherm is een goede keuze. ikzelf vind 27 inch een ideale afmeting voor 1440p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Hackus schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:38:
[...]

Past ook mooi bij je moederbord :P
1440p scherm is een goede keuze. ikzelf vind 27 inch een ideale afmeting voor 1440p
Zat inderdaad te denken aan een 27" 1440p, het liefst voor max €500. Welke zou jij aanraden? Of mocht er nou echt iets veeeeeeel beters te verkrijgen zijn voor iets meer dan €500, dan wil ik dat ook nog wel overwegen...

#ProductPrijsSubtotaal
1AOC AG271QX Zwart, Rood€ 372,06€ 372,06
1Asus MG278Q Zwart€ 455,50€ 455,50
1BenQ Zowie XL2735 Rood, Zwart€ 499,-€ 499,-
1Iiyama G-Master GB2760QSU-B1 Zwart€ 391,-€ 391,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.717,56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Freesync schermen kun je beter uit je lijst halen. Dat kun je niet gebruiken.(in de zin van Active Sync)
Dit is een gebogen scherm pricewatch: Samsung LC27JG50QQU Zilver
of deze TN met G-Sync pricewatch: Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart

Voor Shooters is TN het best geschikt. IPS is allround een goede optie, dan wel beter met G-Sync

[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 05-11-2018 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepP
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Of eventueel een IPS scherm? Wat betere beeldkwaliteit dan de TN panelen:pricewatch: Acer XF270HUA Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1133787

Je zou iemand kunnen betalen om je pc samen te stellen en te bouwen.
Misschien is dat een optie?
Dan haal je alsnog bijna het meest uit je budget!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 1133787 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:49:
Je zou iemand kunnen betalen om je pc samen te stellen en te bouwen.
Misschien is dat een optie?
Dan haal je alsnog bijna het meest uit je budget!
Dat is al gedaan, bij shop. TS wacht alleen op beschikbare videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1133787

Hackus schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:56:
[...]

Dat is al gedaan, bij shop. TS wacht alleen op beschikbare videokaart
Daar heb ik dan misschien te snel over heen gelezen excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Azerty bouwt inderdaad de pc :)

Ben nu dus alleen nog op zoek naar een monitor :)

En daarna nog maar op zoek naar toetsenbord/muis/headset :P

@Hackus : De Samsung LC27JG50QQU Zilver heeft blijkbaar last van ghosting lees ik in de reviews...

Is dit misschien een goed alternatief (helaas nog geen reviews hier op Tweakers): pricewatch: MSI Optix MAG27CQ Rood, Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
GRRR ook de MSI RTX2070 Armor is momenteel niet op voorraad! :/

Wordt dus wachten op de RTX2070 Windforce of gaan voor de 1080ti:

https://azerty.nl/product...s.net&utm_medium=referral

Kost wel weer stukje duurder, maar wellicht kan ik daarmee dan wel 4K gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
En 't moederbord gaat ook nog wel even duren helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
@Hackus: Is dit misschien een goed vervangende GPU?: pricewatch: Inno3D GeForce GTX 1080 Ti Jet

En een van deze als vervangend mobo?:

pricewatch: MSI B450 Tomahawk

of

pricewatch: MSI B450 Gaming Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ja, Gaming plus komt zonder lichtjes beiden goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Heb u toch maar aangegeven dat ik voor de B450 Tomahawk ga, want van de andere mobo nog steeds geen levertijd bekend.

Qua monitor zit ik hieraan te denken: pricewatch: Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart

Heb al opgezocht dat ik met mijn GPU gsync moet hebben ipv freesync, dat klopt toch? En met mijn GPu + deze monitor heb ik dus automatisch geen last meer van tearing en stuttering? Of moet ik daar verder nog meer voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
YinYang schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:02:
Heb u toch maar aangegeven dat ik voor de B450 Tomahawk ga, want van de andere mobo nog steeds geen levertijd bekend.

Qua monitor zit ik hieraan te denken: pricewatch: Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart

Heb al opgezocht dat ik met mijn GPU gsync moet hebben ipv freesync, dat klopt toch? En met mijn GPU + deze monitor heb ik dus automatisch geen last meer van tearing en stuttering? Of moet ik daar verder nog meer voor doen?
Iemand?? :)
Pagina: 1