Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bonding maar welke provider?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kcetin1994
  • Registratie: oktober 2013
  • Nu online
Hallo tweakers,

Van Fiber heb ik onlangs een email gehad dat zij samen gaan werken met Online en daar zit ik niet om te wachten omdat ik vroeger veel problemen had met Online maar goed.

Nou is mijn vraag ik kan 200 Mbit/s binnen halen met een bonding verbinding,
Ik heb met KPN ook erover gebeld en die gaven mij een prijs van rond de 50euro voor 200 Mbit/s wat een beetje aan de hoge kant ligt voor mij op dit moment.

Weet iemand misschien of er een andere provider die ook aan bonding doet net als KPN ?

Bedankt!

Beste antwoord (via rens-br op 28-10-2018 13:07)

• Jeffrey87
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 20:12
KPN en XS4ALL bieden bonding.
Er zijn nog geen andere providers die dit in hun portfolio hebben.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Jeffrey87

• Kcetin1994
  • Registratie: oktober 2013
  • Nu online
Jeffrey87 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:45:
KPN zegt dat er 3 partijen kunnen gebruik maken van bonding waar wegens de wet gaf die genen geen naam maar wel een korte info als begint met de letter T... Tele2, Telfort en xS4ALL?/

• Jeffrey87
Tele2 en Telfort ook niet, je bent echt gebonden aan de eerder genoemde providers.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True