Verbeter je PC performance met nanokoeling

Pagina: 1
Acties:
  • 413 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1131409

Topicstarter
Vanuit een Delfts idee is de startup Synano ontstaan. Met nanokoeling proberen we betere warmtegeleiding te realiseren en met succes. We hebben in het lab een 25% betere performance dan met waterkoeling. Hierdoor wordt je PC koeler en wordt je fan stiller.
We hebben ook tests buiten het lab nodig en daarom zouden we graag met enthousiaste DIY-ers onze koelvloeistof willen testen!
Wil jij meehelpen met een vooraanstaande technologie en je computer beter laten werken, reageer dan of stuur ons een berichtje.
Je kan ook mailen naar ***

[ Voor 2% gewijzigd door Microkid op 26-10-2018 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:17

rdejongjr

Gnome

Heb je wat meer info, kan dit in bestaande loops, is er speciaal spul nodig?

Vereisten aan minimale hardware om capaciteit te meten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 17:28
Is er ook iets beschikbaar voor passief gekoelde systemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Dr Pro schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:57:
Is er ook iets beschikbaar voor passief gekoelde systemen?
We ontwikkelen ook koelvloeistoffen voor passieve systemen. we hebben het intern echter nog niet getest. Als u geïnteresseerd bent om dit bij ons te testen, zal dit een grote hulp zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
rdejongjr schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:54:
Heb je wat meer info, kan dit in bestaande loops, is er speciaal spul nodig?

Vereisten aan minimale hardware om capaciteit te meten oid?
Ja, het kan in bestaande loops worden gedaan. Je zult water moeten vervangen door de vloeistoffen die we leveren. De speciale dingen zijn de nanodeeltjes die we in water toevoegen om de koelprestaties te verbeteren.
Als u de kritieke temperaturen van uw pc en pomp- / ventilatorsnelheden kunt meten, moet dit voldoende zijn om resultaten weer te geven.
Ik hoop dat ik je vraag goed heb begrepen. als u meer vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:17

rdejongjr

Gnome

Ik denk niet dat willekeurige tweakers een goede maatstaf zijn voor degelijk onderzoek.

Als ik nu iets zou testen tegenover mijn huidige loop met een mix van glycol /water zal het altijd beter zijn dan voorheen. Maar dat komt dan meer omdat ik de blokken eerst schoonmaak voordat er iets anders in komt.....

Als eens contact gezocht met ek-waterblocks of die iets kunnen missen? Leuke expirimenten op tweakers/YouTube zijn ze misschien wel voor te porren.

Of 2 nieuwe aio setjes nemen, 1 afvullen met jullie mix.

[ Voor 6% gewijzigd door rdejongjr op 26-10-2018 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Aan reclame en spam doen we niet op Tweakers

[ Voor 11% gewijzigd door Microkid op 26-10-2018 21:56 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.