Dilemma, waar hoort dit topic? software? spielerij? internet telefonie? windhoos operated? sorry als tie fout zit. hier komt het verhaal
Telkens als ik een counterstrike server wil joinen staat er "retrying ###.###.##.##:20715"
en dat dan na 4 keer: connection failed after 4 retries.
op dat moment is het net alsof mijn modem (ISDN) niet weet dat halfe life een internet related programma is, en dus geen info binnenhaalt of verstuurt... de WON authentication gaat wel goed.
Dit heb ik al geprobeerd, dus dat hoef je niet meer te opperen:
Reinstall
Format C:
Geen Firewall
Wel firewall
Nieuwste drivers
Met gamespy
Zonder gamespy
directe snelkoppeling naar een server
Latest patches
met de autoexec.cfg en config.cfg aangetobt
HET WERKT ALLEMAAL NIET
Nou hebben veel meer mensen dit probleem, mensen met modem, kabel, adsl, want al die mensen zitten op het cs forum (mag ik een link plaatsen of mag dat ook niet?)
Heeft iemand anders nog interresante oplossingen, of heeft iemand anders precies hetzelfde probleem. ik heb al een keer eerder dit topic gestart maar die kan ik niet meer vinden
HEEEEEEEEEEEEEELP
ps. als ik hier in het foute forum zit, wil iemand hem dan verplaatsen en NIET sluiten?)
O, ik draai win2k
Telkens als ik een counterstrike server wil joinen staat er "retrying ###.###.##.##:20715"
en dat dan na 4 keer: connection failed after 4 retries.
op dat moment is het net alsof mijn modem (ISDN) niet weet dat halfe life een internet related programma is, en dus geen info binnenhaalt of verstuurt... de WON authentication gaat wel goed.
Dit heb ik al geprobeerd, dus dat hoef je niet meer te opperen:
Reinstall
Format C:
Geen Firewall
Wel firewall
Nieuwste drivers
Met gamespy
Zonder gamespy
directe snelkoppeling naar een server
Latest patches
met de autoexec.cfg en config.cfg aangetobt
HET WERKT ALLEMAAL NIET
Nou hebben veel meer mensen dit probleem, mensen met modem, kabel, adsl, want al die mensen zitten op het cs forum (mag ik een link plaatsen of mag dat ook niet?)
Heeft iemand anders nog interresante oplossingen, of heeft iemand anders precies hetzelfde probleem. ik heb al een keer eerder dit topic gestart maar die kan ik niet meer vinden
HEEEEEEEEEEEEEELP
ps. als ik hier in het foute forum zit, wil iemand hem dan verplaatsen en NIET sluiten?)
O, ik draai win2k