Toon posts:

connection failed after 4 retries

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dilemma, waar hoort dit topic? software? spielerij? internet telefonie? windhoos operated? sorry als tie fout zit. hier komt het verhaal

Telkens als ik een counterstrike server wil joinen staat er "retrying ###.###.##.##:20715"

en dat dan na 4 keer: connection failed after 4 retries.

op dat moment is het net alsof mijn modem (ISDN) niet weet dat halfe life een internet related programma is, en dus geen info binnenhaalt of verstuurt... de WON authentication gaat wel goed.

Dit heb ik al geprobeerd, dus dat hoef je niet meer te opperen:
Reinstall
Format C:
Geen Firewall
Wel firewall
Nieuwste drivers
Met gamespy
Zonder gamespy
directe snelkoppeling naar een server
Latest patches
met de autoexec.cfg en config.cfg aangetobt
HET WERKT ALLEMAAL NIET :'(

Nou hebben veel meer mensen dit probleem, mensen met modem, kabel, adsl, want al die mensen zitten op het cs forum (mag ik een link plaatsen of mag dat ook niet?)

Heeft iemand anders nog interresante oplossingen, of heeft iemand anders precies hetzelfde probleem. ik heb al een keer eerder dit topic gestart maar die kan ik niet meer vinden

HEEEEEEEEEEEEEELP

ps. als ik hier in het foute forum zit, wil iemand hem dan verplaatsen en NIET sluiten?)

O, ik draai win2k

• Ro_meo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:24
... "retrying ###.###.##.##:20715"

in een dosbox -> ping adres.van.die.server
(ping 194.109.9.99 of wat die ip adres mag zijn ??)

werkt dit ?

iOS N3rd

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik kan gewoon de server pingen, ik kan met Gamespy refreshen, maar ik kan niet in half life refreshen.

Zoals ik al zei, het is net alsof Windhoos niet weet dat ze moet info van de server moet halen, de modem doet gewoon nix.

mhhh als ik dat zo is zeg is dit vollugus mij iets voor WOS, sorry.

Dus in windows werkt het gewoon, de server replied, maar tijdens het connecten doettei nix. Deze bug werkt voor elke half life soort (TFC firearms ed)

Het is trouwens puut half life, want rainbow 6 doet het wel gewoon op internet.

en op een LAN heb ik nergens problemen mee, dan zegt iedereen "schakel je netwerkkaarten uit!!" ook al geprobeerd, werkt niet

Verwijderd

Topicstarter
is er dan geen een wizkid die een één of andere oplossing hiervoor heeft?!

Verwijderd

Topicstarter
nog één keertje dan? na een halve maand mag ik hem weer omhoog kicken? ik heb het probleem nou al voor een 4-5 maanden, en geen enkele half life mod doet het!!!!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoe zit je op internet?
Direct of via een proxy of routertje of iets dergelijks?
Welke firewall gebruik je?
En welke protocollen heb je geinstalleerd?

Verwijderd

Die link naar dat forum mag wel hoor (natuurlijk :)).
Graag zelfs.
Hij gaat trouwens naar [forum=19].

Verwijderd

Topicstarter
counterstrike topic maar daar komt nix nuttigs naar voren, vandaar dat ik het hier probeer

Ik verbindt direct met een ISDN lijn. voor de rest werkt alles normaal (ra2 R6 ed)
Protocollen is alleen TCP/IP

ow... ik ben BrightAsh in het cs topic
Pagina: 1