Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe maak ik een afbeelding in een pc voor op mijn site

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views

Vraag

• Jantje2000
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 11-06 08:06
Ik zie regelmatig op websites die een software product verkopen een afbeelding met een pc en een telefoon, waar een weergave van de software in staat.

Ik doel dan eigenlijk een beetje op dit idee, maar ik krijg het niet voor elkaar iets soortgelijks te bouwen.

Als ik gewoon een pc en een afbeelding in paint gooi, krijg ik er een misvormde website, of een misvormd programma.

Ik gebruik wordpress op een shared webhosting. Ik zou graag op deze website een afbeelding tonen met mijn een telefoon en pc waarin een afbeelding mijn webapp staat

Ik heb al geprobeerd met Paint een afbeelding te maken, maar dat werkt niet echt. Ik heb online al gezocht op "image in pc", "image on phone in html" en "image in pc image for website" en nog een heleboel, maar het lukt me nog niet echt.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Beste antwoord (via Jantje2000 op 26-10-2018 13:34)

• xinix03
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 08:02
Geen gratis site maar wel een 7 daagse trial..

https://smartmockups.com/

Moet wel lukken denk ik in 7 daagjes toch?

Succes

Alle reacties

• mcDavid
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 11:59
Paint is niet het geschikte programma daarvoor. Gebruik een fatsoenlijk programma om afbeeldingen te bewerken, zoals GIMP, Photoshop, of whatever. Het vervormen van een afbeelding om die passend te maken op een andere afbeelding is daarmee zo arbitrair makkelijk dat ik me afvraag of daar uberhaupt tutorials voor bestaan.

• GoT
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Ik denk dat je een watermerk bedoelt, Google eens op "water mark in Picture".

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• Jantje2000
mcDavid schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:01:
Paint is niet het geschikte programma daarvoor. Gebruik een fatsoenlijk programma om afbeeldingen te bewerken, zoals GIMP, Photoshop, of whatever. Het vervormen van een afbeelding om die passend te maken op een andere afbeelding is daarmee zo arbitrair makkelijk dat ik me afvraag of daar uberhaupt tutorials voor bestaan.
Duidelijk ik dacht dat er misschien online een programma zou zijn dat je afbeeldingen ingeeft die dat automatisch doet ofzo?

Welke tutorial bedoel jij dan? Dan zou ik daar tenminste even naar kunnen kijken.
GoT schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:07:
Nee dat bedoel ik niet echt. Dat lijkt me weer iets heel anders?

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 11:30
GoT schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:07:
Dat bedoelt hij niet. Het gaat om het plaatje in het voorbeeld van 'awesome design' wat in een monitor staat.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Jantje2000
Nat-Water schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:10:
[...]

Dat bedoelt hij niet. Het gaat om het plaatje in het voorbeeld van 'awesome design' wat in een monitor staat.
Inderdaad. Met paint lukt het me niet en ik ben sowieso grafisch niet heel erg handig, dus ik dacht dat er online misschien wel een site zou zijn, waar je een afbeelding ingeeft waarna zoiets automatisch zou worden gedaan.

• WimP
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 12-06 21:27
Je zal dit toch in Photoshop of iets dergelijks moeten doen, zie bijvoorbeeld deze tutorial:

https://scottkelby.com/ph...pad-screen-really-screen/

Zoeken op "photo in iphone screen photoshop" of "photo in pc screen photoshop" geven de gewenste Google resultaten

• Jantje2000
WimP schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:15:
Je zal dit toch in Photoshop of iets dergelijks moeten doen, zie bijvoorbeeld deze tutorial:

https://scottkelby.com/ph...pad-screen-really-screen/

Zoeken op "photo in iphone screen photoshop" of "photo in pc screen photoshop" geven de gewenste Google resultaten
Ik heb de zoekterm gebruikt die jij noemde en ik heb nu http://picapp.net/ gevonden.
Ik weet of iemand ervaring heeft met een dergelijke tool?
Dat was wel precies wat ik zoek overigens, maar misschien heeft iemand hier ervaring mee?

• thaicecube
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 12-06 11:40
Dit kan je inderdaad het beste in Photoshop of iets dergelijks doen.

Echter zoals je zelf aangeeft ben je niet heel handig op grafisch gebied.

Door een snelle google search op bijvoorbeeld "website in mac display generator" kom ik op sites uit zoals

http://magicmockups.com/

Dat is misschien wat simpeler?

• keur0000
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 12-06 17:54

keur0000

-------- N O N E --------

http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm

Gratis en kan een watermerk in je afbeelding plaatsen ;)

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 08:02
Geen gratis site maar wel een 7 daagse trial..

https://smartmockups.com/

Moet wel lukken denk ik in 7 daagjes toch?

Succes

• Jantje2000
De website hoeft van mij niet per se gratis te zijn hoor :p. Echter, met de zoektermen die hier waren gegeven heb ik die inderdaad ook gevonden en ik vind het resultaat wel behoorlijk mooi!

Hartelijk bedankt iedereen

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Ik zie niet wat dit met Webdesign, Markup & Clientside Scripting van doen heeft? (Zie Waar hoort mijn topic?).

Volgende keer mag je gewoon in Graphics posten ;) :>

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True