Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PW] Omschrijving bij producten die niet aan filter voldoen

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 08:41

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Mijn standaard filters staan zo te zien op verzendmethode: opsturen en betaalmethode: iDeal. Dat geeft bij dit artikel 9 resultaten: pricewatch: Sony WH-1000XM2 (Zwart)

Als ik nu de maximale levertijd ga begrenzen naar 8 dagen pricewatch: Sony WH-1000XM2 (Zwart) dan komen er twee winkels onderin te staan, onder het kopje "De onderstaande aanbiedingen voldoen niet aan de filters ('iDEAL' en 'Opsturen'):".
Dat klopt niet. Ze voldoen wel nog aan die filters, maar voldoen niet aan de levertijdfilter.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat zinnetje stamt denk ik nog uit de tijd dat dat ook de enige filters waren :P

Intentionally left blank

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het zinnetje is wat generieker gemaakt en dat komt komende release mee :)

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True