Toon posts:

CS Server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Onze clan ( -[n00b]- ) heeft via *RiBBeLCHiPS* een server kunnen vinden. Hetr is op zn werk dus ik ga dr vanuit dat de upstream wel ok is.

De pc is wel kut. Een p133 en 16mb edoram. Nu heb ik nog een Cyrix233 en 64mb edoram liggen. Als we dat erin zetten kan "het" ding dan wel als server gebruikt worden? Ik bedoel kwa snelheid?

En ja ik weet dat er al meerdere topix over geweest zijn...

BvD,

JasperM

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

das een beetje traag allemaal... de 133 zelfs te traag met 16 edo.. ik denk dat je dan als je geluk hebt dat je 1 speler niet normaal kan runnen en 64 mb is nog te weinig... veel te weinig ... een server begint normaal richting pentium 400 256 mbram dat soort in ieder geval veel ram

hallo

Verwijderd

Topicstarter
je zou em met die vereisten kunnen spelen (vraag niet hoe :) ), het zijn de minimum... maar is het dan zwaarder om een server te draaien dan de grfx te renderen?

hmmm naja dan maar weer verder zoeken...

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-10 19:00

Booster

Superuser

Op een iP233MMX had onze HL- en Q2-qpong server altijd 0.4% CPU Utilisation per player (ongeveer).

Alleen met map changes is het wat zwaar, zeker met een 133.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 19:28 schreef Booster het volgende:
....
Alleen met map changes is het wat zwaar, zeker met een 133.
maak je toch een dust of italy only server :P

• Booster
  • Laatst online: 31-10 19:00

Booster

Superuser

Op vrijdag 20 juli 2001 22:44 schreef MM het volgende:
"Goh wat zou de volgende map zijn?" :)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

y:nextmap

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Op vrijdag 20 juli 2001 22:44 schreef MM het volgende:

[..]

offet dezelfde map is of een andere maakt niet uit... hij laad de hele meuk toch opnieuw in. een verse server zonder left-overs van vorige levels neemt zo'n 62MB geheugen in. Uitgaande ervan dat er ook nog wat andere dingetjes draaien is 128 MB toch wel een minimum

een Celeron 333 kan makkelijk een 16 Man server draaien - onder linux iig. Maar hoe een Cyrix zich daar toe verhoudt :?

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Tsja , je kan ook elke dag switchen van map ene dag dust,ander italy misschien , ik denk niet dat datdie cyrix het vol houd :(

Verwijderd

Onze clan had eerst een k6 350 + 128mb, maar die was veel te sloom. De ping schiet dan omhoog.
Nu een athlon 550 + 128mb ram nu heb je tenminste een ping <50 en als ik locaal connect een ping van 10 -20.
Een celeron kan geen constante gameplay garanderen. BTW linux server met admin mod

• SiErRa
  • Laatst online: 11-11 19:57
best vaag.. ik heb hier een p200mmx met 64mb als server.. maar daar kan je toch wel goed met een man of 6 op spelen (2 lokaal).
Pagina: 1