Ik zoek een?
advies bij het kopen van router(s).
Wat is je budget?
Niet van toepassing.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta open voor alternatieven, als het product maar kwalitatief goed is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik woon op een erf van ongeveer 60x60meter en op deze boederij wonen ongeveer 7 gezinnen.
Nu hebben tot nu toe altijd trage ADSL gehad maar sinds kort hebben we een glasvezel aansluiting met mogelijkheid van 1000mbit! (hoera)
1000mbit lijkt me snel genoeg om het hele erf inclusief de 7 gezinnen te bedienen van internet.
Hiervoor ben ik aan het kijken naar routers die glasvezel zouden kunnen verdelen naar meerdere huishoudens maar zou echt niet weten wat nu de beste oplossing is.
Wat we willen is dat we op 1 glasvezel verbinding het hele erf kunnen bestrijken liefst bekabeld naar de woningen toe met enkele wifi punten over het erf.
Dit vereist volgens mij meer dan een huis-tuin-en-keuken apparatuur.
Als ontwikkelaar heb ik minimaal
ervaring in het aanleggen van soortgelijke netwerken en hiervoor zou ik jullie hulp goed bij kunnen gebruiken.
Heeft er iemand ervaring met het aanleggen van grotere particuliere netwerken?
Zoja heb je goede ervaringen bij producten?
en weet je waar ik op moet letten bij het aanschaffen van netwerk/router componenten?
Ik hoor het graag!
advies bij het kopen van router(s).

Wat is je budget?
Niet van toepassing.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta open voor alternatieven, als het product maar kwalitatief goed is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik woon op een erf van ongeveer 60x60meter en op deze boederij wonen ongeveer 7 gezinnen.
Nu hebben tot nu toe altijd trage ADSL gehad maar sinds kort hebben we een glasvezel aansluiting met mogelijkheid van 1000mbit! (hoera)
1000mbit lijkt me snel genoeg om het hele erf inclusief de 7 gezinnen te bedienen van internet.
Hiervoor ben ik aan het kijken naar routers die glasvezel zouden kunnen verdelen naar meerdere huishoudens maar zou echt niet weten wat nu de beste oplossing is.
Wat we willen is dat we op 1 glasvezel verbinding het hele erf kunnen bestrijken liefst bekabeld naar de woningen toe met enkele wifi punten over het erf.
Dit vereist volgens mij meer dan een huis-tuin-en-keuken apparatuur.
Als ontwikkelaar heb ik minimaal

Heeft er iemand ervaring met het aanleggen van grotere particuliere netwerken?
Zoja heb je goede ervaringen bij producten?
en weet je waar ik op moet letten bij het aanschaffen van netwerk/router componenten?
Ik hoor het graag!