Ik zat midden in een whats app conversatie. Ineens krijg ik 1 vinkje ipv twee. Berichten komen dus niet meer door.
Toen ik hem probeerde te bellen kreeg ik direct de voicemail. Heel vreemd.
Een vriendin van me het betreffende nummer ook proberen te bellen ook direct de voicemail.
Ineens Anderhalf uur later krijg ik een appje terug.
Dat was een antwoord op mijn laatste bericht waar ik twee vinkjes op kreeg.
Nu stonden bij al mijn daaropvolgende berichten ineens ook twee vinkjes maar ze zijn niet gelezen (niet blauw) terwijl hij daarna dus wel reageerde op t bovenste bericht net voordat alles op 1 vinkje ging.
Die werd nu wel blauw en met tijdstip wanneer het gelezen is.
Ik test of ik nu kan bellen en ja hoor. Mijn vriendin kan nu ook weer bellen.
Ik denk bij vliegtuigmodus komt zodra je de gsm weer op normale stand zet weer alles binnen en zie je alles ook weer. Dus zie je de berichten daarna ook (blauwe vinkjes). Idem in de niet storen stand?
Hoe kan dit dan? Ik snap er niks van.
Bij blokkeren komen de berichten toch nooit daarna met twee vinkjes door wanneer je weer deblokkeert? Dan blijft het 1 vinkje?
Wat Gebeurd hier?
Ik begrijp er helemaal niks van???
Het toestel is een Android wiko
Toen ik hem probeerde te bellen kreeg ik direct de voicemail. Heel vreemd.
Een vriendin van me het betreffende nummer ook proberen te bellen ook direct de voicemail.
Ineens Anderhalf uur later krijg ik een appje terug.
Dat was een antwoord op mijn laatste bericht waar ik twee vinkjes op kreeg.
Nu stonden bij al mijn daaropvolgende berichten ineens ook twee vinkjes maar ze zijn niet gelezen (niet blauw) terwijl hij daarna dus wel reageerde op t bovenste bericht net voordat alles op 1 vinkje ging.
Die werd nu wel blauw en met tijdstip wanneer het gelezen is.
Ik test of ik nu kan bellen en ja hoor. Mijn vriendin kan nu ook weer bellen.
Ik denk bij vliegtuigmodus komt zodra je de gsm weer op normale stand zet weer alles binnen en zie je alles ook weer. Dus zie je de berichten daarna ook (blauwe vinkjes). Idem in de niet storen stand?
Hoe kan dit dan? Ik snap er niks van.
Bij blokkeren komen de berichten toch nooit daarna met twee vinkjes door wanneer je weer deblokkeert? Dan blijft het 1 vinkje?
Wat Gebeurd hier?
Ik begrijp er helemaal niks van???
Het toestel is een Android wiko