Webhosting met domeinnaam "hosting''

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04-2024
Beste mede tweakers

Ik ben in bezit van een persoonlijke website die hoog uit per jaar tussen de 10-20 mensen op bezoek krijgt. Momenteel host ik deze bij mijndomein voor rond de 60€ per jaar. Ik denk dat dit goedkoper kan, zeker voor de eisen die ik stel.

Nu was ik opzoek naar een nieuwe provider en zie ik eigenlijk heel veel aanbiedingen. Kunnen jullie mij er een adviseren ? Of vertellen waar ik zeker op moet letten of juist moet vermijden.

Budget <60€ per jaar
Opslag <1GB
domeinnaam verhuizing + behouden met een .nl domein.

Alvast bedankt !

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:42
Vimexx.nl ! Ik zat eerst bij versio, maar die hebben hun zaakjes minder goed op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 10:12
sja, goedkoper kan het. Of je er blij van gaat worden is een tweede. Helaas is goedkoop vaak duurkoop, zeker in dit wereldje.

Ik zit zelf met soortgelijke eisen bij WebRuimteHosting, zou een paar tientjes per jaar schelen. Verwacht er niet veel van, maar ik doe er ook praktisch niets mee.

Versio idd overslaan, dat is echt de frustratie niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
PCextreme kan ik in ieder geval tegenwoordig ook alleen maar afraden :(
Daar is de support en performance enorm achteruit gegaan, sinds de overname.

Wat je nog kunt overwegen is om de site gewoon thuis op een NAS of RaspberryPi te hosten. Het domein kost je dan zo'n 10 euro per jaar bij TransIP, bijvoorbeeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 25-10-2018 22:35 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nder
mcDavid schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:31:
Ik zit zelf met soortgelijke eisen bij WebRuimteHosting, zou een paar tientjes per jaar schelen. Verwacht er niet veel van, maar ik doe er ook praktisch niets mee.
Ja inderdaad, ik doe er ook niks mee. Het is meer voor de informatie.
Joep schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:29:
Vimexx.nl ! Ik zat eerst bij versio, maar die hebben hun zaakjes minder goed op orde.
Ik zal eens even kijken daar.
Room42 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:34:
Wat je nog kunt overwegen is om de site gewoon thuis op een NAS of RaspberryPi te hosten. Het domein kost je dan zo'n 10 euro per jaar bij TransIP, bijvoorbeeld.
Daar heb ik inderdaad ook nog aanzitten denken maar internet is hier thuis niet heel stabiel. (iemand wil nog wel eens de stekker eruit halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Nder schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:35:
[...]
Daar heb ik inderdaad ook nog aanzitten denken maar internet is hier thuis niet heel stabiel. (iemand wil nog wel eens de stekker eruit halen)
Slotje erop! :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nder
Ik zie ook dat sommige bedrijven het incl een website builder aanbieden, is dat wat of is dat alleen maar marketing.
(https://freaze.nl/webhosting#tab_introduction iemand ooit hiervan gehoord ?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05 22:51
Waar is geocities.com als je ze nodig hebt?

Maar zonder gein. Wij hosten zelf ook voor kleine partij-tjes, en wij vragen ook vijf euro per maand...

Domein: 5 euro per jaar
SSL: 8 euro per jaar
Arbeidstijd: kwartier per jaar
Software a la Plesk, DirectAdmin: 10 euro per jaar

Bovenstaande zijn directe kosten per domein (de serverhuur zit er nog niet eens bij), en er is nog ongeveer 20 euro van de zestig over. Dan maken we geen winst...

Niet te lang over na denken, accepteer die vijf euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Hangt helemaal van hoeveel je kunt schalen. Als je 100en klanten hebt, wordt het veel makkelijker om prijzen te drukken door overboeking. Zo'n klantje als TS kun je er prima bij hebben. Daar zal je platform niet onder lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Wellicht een VPSje ergens en zelfs je hosting vanaf daar bouwen met je domein nog elders geregisterd?

Ik draai al sinds jaar en dat op de '128MB SVZ' (overigens wel NL welke niet meer beschikbaar is) stabiel een TS3 server. Een website met 2 viewers/maand zou hier vast en zeker wel op moeten draaien.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 20:22
Vimexx.nl inderdaad. Lage prijs met goede performance en ontzettend goede support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik zit bij Neostrada en bevalt erg goed. Ze hebben een starterpakket voor 85 cent per maand en dat is volgens mij snel zat voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 11:00
Heb je ook nog PHP of een database nodig? Static hosting is bij PCExtreme helemaal gratis. Als ze je domein ergens anders host en goede backups maakt dan ben je ook zo weer weg mocht er iets mis gaan. (Zit zelf al 5-6 jaar bij PCExtreme)

[ Voor 45% gewijzigd door GrooV op 26-10-2018 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-04 16:57
T3.micro bij amazon ? is wel zelf onderhouden maar daar betaal je als t goed is voor het gebruik van de server. eerste jaar gratis tot 750 uur per maand.

https://aws.amazon.com/free/

[ Voor 24% gewijzigd door Ronker op 26-10-2018 09:30 ]

☻/ Please consider the environment before printing anything
/▌
/ \ <-- This is Bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ronker schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:27:
T3.micro bij amazon ? is wel zelf onderhouden maar daar betaal je als t goed is voor het gebruik van de server. eerste jaar gratis tot 750 uur per maand.

https://aws.amazon.com/free/
Die kost (daarna) volgens mij nog steeds $8,32 per maand (op basis van hosting in Ierland), als je hem 24/7 laat draaien. En dan heb je nog geen storage ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 26-10-2018 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 11:00
Huur je een cloud server (vps) bij Hetzner of Scaleway :) Nog goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-05 18:00

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Heel suf, maar waarom host je het niet zelf?

Als het om dergelijk lage aantallen gaat, kan je het misschien prima op een servertje in de meterkast draaien. Zeker als het om en eenvoudige website gaat heb je lang niet altijd toeters als extra IP adressen en hoge upstreams nodig.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:08

Soggney

Zeekomkommer

sohosted.nl, daar kom ik met 4 tientjes per jaar rond, maar blijkbaar wordt dat pakket niet meer aangeboden, 3.95/maand voor hosting

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuldersbram
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:58
Wanneer je geen PHP oid nodig hebt misschien even naar netlify kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 16:46
Bij Strato heb je Powerweb Starter voor 3 euro per maand.
Prima als je weinig eisen hebt en scheelt weer 24 euro per jaar.
Gratis domeinnaam
10 GB webspace
1 SSD-database
10 GB flexibele mailspace
Incl. SSL-certificaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-05 21:53

Louw Post

Cerenas

Kan Vimexx ook aanraden, snel en goedkoop. Voorheen ook bij Versio gezeten, die zijn dan wel lekker goedkoop, maar shit hey wat is een WordPress website daar traag (zelfs met de WordPress hosting pakket).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01:09
Nder schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:25:
Beste mede tweakers

Ik ben in bezit van een persoonlijke website die hoog uit per jaar tussen de 10-20 mensen op bezoek krijgt. Momenteel host ik deze bij mijndomein voor rond de 60€ per jaar. Ik denk dat dit goedkoper kan, zeker voor de eisen die ik stel.

Nu was ik opzoek naar een nieuwe provider en zie ik eigenlijk heel veel aanbiedingen. Kunnen jullie mij er een adviseren ? Of vertellen waar ik zeker op moet letten of juist moet vermijden.

Budget <60€ per jaar
Opslag <1GB
domeinnaam verhuizing + behouden met een .nl domein.

Alvast bedankt !
Ik weet niet of ik reclame mag maken voor mezelf,

*knip*. Nee, dat is helaas niet toegestaan. Zie ook: Het algemeen beleid #verbodenspam.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 26-10-2018 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-02-2023
Ernemmer schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:49:
Ik zit bij Neostrada en bevalt erg goed. Ze hebben een starterpakket voor 85 cent per maand en dat is volgens mij snel zat voor jou.
+1.

Host zelf ook een aantal sites bij ze vanwege de lage kosten, eigenlijk nooit klachten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nder
Bedankt voor de vele reacties. Betreft het thuis hosten op bijvoorbeeld een pi ga ik zeker even naar kijken.
Ook de verschillende service van de bedrijven zal ik even onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10:49
Zit al jaren bij Versio, ben je voor 6 euro per jaar klaar voor de hosting en een paar euro voor het domein.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-05 18:00

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Nder schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:56:
Bedankt voor de vele reacties. Betreft het thuis hosten op bijvoorbeeld een pi ga ik zeker even naar kijken.
Ook de verschillende service van de bedrijven zal ik even onderzoeken.
Heb je thuis al iets van een NAS of ben je van plan zoiets aan te schaffen?

Een PI zal ik zelf niet snel doen maar als je al een minimale server hebt, is een aparte vm voor een website vrij goed te doen. Mocht je nog geen NAS of servertje hebben is dit wellicht het moment. :)

Qua kosten kan het op de lange termijn goedkoper zijn dan extern hosten en als het echt om een hand vol mensen gaat zijn de garanties die en hoster je kan bieden misschien minder belangrijk.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-05 23:14

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Je zou het ook op een VPS kunnen draaien van OVH voor 3,6 euro p.m.
https://www.ovh.nl/vps/vps-ssd.xml

Om lang verhaal kort te maken er is enorm vele keuze, met of zonder website builder, belangrijkste is dat jij er een kiest die bij je eisen past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:01
Als het een statische website betreft kan je ook nog kijken naar AWS, het klinkt als overkill, maar voor een simpele statische website is het extreem goedkoop.

https://aws.amazon.com/ge...ects/host-static-website/

Kost je $1-3 per maand ($0.50 per maand voor het eerste jaar met free tier).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Laatst online: 26-05 09:32
Ik heb al jaren mijn domeinen bij securehoster draaien, voor nog geen 2 tientjes per jaar de boel online. Goede support en eigenlijk geen downtime. Als je meer nodig hebt kan je een zwaarder pakket nemen maar voor mij voldoet het lite pakket.

VPS is leuk maar als je die publieke beschikbaar maakt zal je ook goed de security moeten bijhouden. Niet perse heel moeilijk maar wel iets wat je structureel moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutjes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 16:43
Zit zelf bij one.com en heb hier het starter pakket welke aan al je eisen lijkt te voldoen.
Hosting en domein voor een paar euro per maand. support via chat etc. ben tot op heden altijd naar volle tevredenheid hier geholpen. mocht je dit overwegen DM me ff ivm evt referral waar we beiden wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 10:47

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
jjbstolk schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:11:
Ik heb al jaren mijn domeinen bij securehoster draaien, voor nog geen 2 tientjes per jaar de boel online. Goede support en eigenlijk geen downtime. Als je meer nodig hebt kan je een zwaarder pakket nemen maar voor mij voldoet het lite pakket.
Hier ook zeer tevreden klant van Securehoster. Support is ook geweldig en ze reageren over het algemeen binnen 15 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:45

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Goede ervaring met https://wned.nl/

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:46
Bedankt voor de tip van Versio, deze is behoorlijk goedkoper dan ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 09:44
Ik gebruik Firebase, dat kost helemaal niets als je niet al te veel verkeer krijgt. Het nadeel is dat je hier alleen static content op kunt hosten, tenzij je Firebase specifieke functionaliteit gebruikt zoals Firebase Database / Cloud Functions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als je tijd, stroom en investering (Pi) allemaal gratis zijn is er te besparen maar je bent dan wel erg marginaal bezig. Die € 60 per jaar kan misschien € 40 worden maar daar houdt het mee op. Kan je je beter niet inspannen om voor iemand anders erbij te hosten? Misschien levert het dan zelfs geld op.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:34
pennywiser schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:58:
Even een waarschuwing wat betreft Versio: naar mate je er langer klant bent, gaan de prijzen omhoog en dat doen ze op een nogal ontransparante manier. Het starter-pakket kost bijvoorbeeld €0,50 per maand (ex. BTW), maar dat is alleen voor nieuwe klanten. In de AV staat het volgende zinnetje:
Het is Versio toegestaan jaarlijks de prijzen met maximaal 10% te verhogen (indexeren), zonder de
mogelijkheid voor Opdrachtgever om de betreffende Overeenkomst op te zeggen
Ik ben sinds 2013 klant, en mijn meest recente factuur voor het Starter-pakket was €9,58. Dat is meer dan de €7,26/jaar (inc. BTW) die het voor nieuwe klanten kost. Zelfde geldt voor de domeinnamen: een .com kost "nieuw" €6,99, maar is bij mij inmiddels omhoog gekropen tot €9,99. Ieder jaar wordt het weer een klein beetje duurder, zonder dat ze dat op enige manier kenbaar maken (behalve dan dat er een ander bedrag op de factuur staat). Als je van plan bent lang klant te blijven zou ik voor een hoster kiezen die niét z'n trouwe klanten meer in rekening brengt dan nieuwkomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-05 22:03
Tom-Z schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:46:
[...]

Even een waarschuwing wat betreft Versio: naar mate je er langer klant bent, gaan de prijzen omhoog en dat doen ze op een nogal ontransparante manier. Het starter-pakket kost bijvoorbeeld €0,50 per maand (ex. BTW), maar dat is alleen voor nieuwe klanten. In de AV staat het volgende zinnetje:

[...]

Ik ben sinds 2013 klant, en mijn meest recente factuur voor het Starter-pakket was €9,58. Dat is meer dan de €7,26/jaar (inc. BTW) die het voor nieuwe klanten kost. Zelfde geldt voor de domeinnamen: een .com kost "nieuw" €6,99, maar is bij mij inmiddels omhoog gekropen tot €9,99. Ieder jaar wordt het weer een klein beetje duurder, zonder dat ze dat op enige manier kenbaar maken (behalve dan dat er een ander bedrag op de factuur staat). Als je van plan bent lang klant te blijven zou ik voor een hoster kiezen die niét z'n trouwe klanten meer in rekening brengt dan nieuwkomers.
Het klinkt alsnog beter dan de mijndomein waar hij nu zit. Deze lui weten het te flikken om zonder het te communiceren* de factuur van €30,00/jaar te verhogen naar €60,00/jaar. Dat is dus een verhoging van 100%... 8)7. Ik ben dus ook op zoek naar een andere webhosting.

*Na alle e-mails en dergelijke gecheckt te hebben, in een of andere nieuwsbrief, wat ik als spam had afgedaan, stond onder 'extra voordelen' het zinnetje 'Na je eerstvolgende contractverlenging betaal je € 60,- inclusief btw'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 10:12
EJlol schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:18:
[...]

Het klinkt alsnog beter dan de mijndomein waar hij nu zit. Deze lui weten het te flikken om zonder het te communiceren* de factuur van €30,00/jaar te verhogen naar €60,00/jaar. Dat is dus een verhoging van 100%... 8)7. Ik ben dus ook op zoek naar een andere webhosting.

*Na alle e-mails en dergelijke gecheckt te hebben, in een of andere nieuwsbrief, wat ik als spam had afgedaan, stond onder 'extra voordelen' het zinnetje 'Na je eerstvolgende contractverlenging betaal je € 60,- inclusief btw'
€60 per jaar vind ik niet duur voor fatsoenlijke hosting.

Er staan in dit topic een aantal prijsvechters genoemd waarbij het inderdaad wat goedkoper kan, maar ik zou er ernstig rekening mee houden dat je op kwaliteit gaat inleveren als je met zo'n partij in zee gaat. Als je idd zoals TS vooral het domein geparkeerd hebt staan en hooguit voor de lol een bestandje eronder hebt hangen zal het niet boeien, maar als je een fatsoenlijke site of email wilt hosten, is het de grijze haren niet waard.

Daarbij de extra tip om, zelfs als het voor de hobby is, met een héle grote boog om Versio heen te gaan. Dat is echt de grootste boevenpartij uit de hostingwereld. Ze betalen voor positieve reviews, bedreigen klanten als die zich negatief uitlaten, en de servers zijn zo traag dat het zelfs voor de hobby niet leuk meer is. Zie voor praktijkvoorbeelden Versio hosting - ervaringen [deel 2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nder
unezra schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:01:
[...]
Heb je thuis al iets van een NAS of ben je van plan zoiets aan te schaffen?
Een PI zal ik zelf niet snel doen maar als je al een minimale server hebt, is een aparte vm voor een website vrij goed te doen. Mocht je nog geen NAS of servertje hebben is dit wellicht het moment. :)
Heb inderdaad een Nas staan. Eigenlijk vindt ik het gemak dat je weinig aan hoeft te doen bij een hosting partij wel fijn. :P
mcDavid schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:27:
[...]

€60 per jaar vind ik niet duur voor fatsoenlijke hosting.

Er staan in dit topic een aantal prijsvechters genoemd waarbij het inderdaad wat goedkoper kan, maar ik zou er ernstig rekening mee houden dat je op kwaliteit gaat inleveren als je met zo'n partij in zee gaat. Als je idd zoals TS vooral het domein geparkeerd hebt staan en hooguit voor de lol een bestandje eronder hebt hangen zal het niet boeien, maar als je een fatsoenlijke site of email wilt hosten, is het de grijze haren niet waard.
Ik merk dat ook inderdaad 60€ is niet duur voor wat je krijgt, maar voor wat ik nodig heb is dit een beetje overbodig. Ik ga daarom even zoeken naar een host rond de <60€ per maand. hierboven zijn zeker wat goede mogelijkheden genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:45
Ik zit zelf bij Webreus, eenvoudig, maar voordelig. 17 euro per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Laatst online: 01:45
xleeuwx schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:02:
Je zou het ook op een VPS kunnen draaien van OVH voor 3,6 euro p.m.
https://www.ovh.nl/vps/vps-ssd.xml

Om lang verhaal kort te maken er is enorm vele keuze, met of zonder website builder, belangrijkste is dat jij er een kiest die bij je eisen past.
Ik zie dat ze daar ook inclusief Plesk hosten. Dan kun je ook heel makkelijk automatisch je SSL regelen (Let's Encrypt).
Dat doen andere partijen trouwens ook al regelmatig bij de standaard webhosting trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-05 23:14

xleeuwx

developer Tweakers Elect
celshof schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:07:
[...]

Ik zie dat ze daar ook inclusief Plesk hosten. Dan kun je ook heel makkelijk automatisch je SSL regelen (Let's Encrypt).
Dat doen andere partijen trouwens ook al regelmatig bij de standaard webhosting trouwens.
Zou ik eerder los regelen, voor dat ene domein is het heel makkelijk om even een crontab in te stellen voor Lets Encrypt en hier zijn genoeg tutorials over te vinden hoe je dit moet doen (we zijn natuurlijk wel tweakers :Y) ).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• celshof
  • Laatst online: 01:45
xleeuwx schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:09:
[...]

Zou ik eerder los regelen, voor dat ene domein is het heel makkelijk om even een crontab in te stellen voor Lets Encrypt en hier zijn genoeg tutorials over te vinden hoe je dit moet doen (we zijn natuurlijk wel tweakers :Y) ).
Ik vind het niet erg om te zeggen dat ik soms een wat luie tweaker ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flatser
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-05 19:34
Al een aantal jaar een hele simpele site draaien bij www.webreus.nl ben je voor 10 euro hosting en 7 euro domein per jaar klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:18
Voor static website hosting kan je gewoon Google Cloud Storage gebruiken. Voor die paar bezoekers per jaar kan je gebruik maken van de GCP Free Tier. Gratis Cloudflare erboven op, en je hebt zelfs HTTPS erbij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Tom-Z schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:46:
[...]

[...]
Is dat ook voor enkel domeinnamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

Michielgb schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:55:
[...]

+1.

Host zelf ook een aantal sites bij ze vanwege de lage kosten, eigenlijk nooit klachten gehad.
+1 voor Neostrada. Ik host er er een paar domeintjes voor voornamelijk mail, een mini pers. website en een Owncloud. Gewoon een Cpanel met Softaculus. werkt probleemloos.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 15:53

MrMarcie

CFMoto 650MT

pennywiser schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:58:
Versio is een groot drama. Zou ik ten sterkste afraden.

Neem Vimexx. Ik test daar al een aantal jaren en het draait ongelofelijk goed, zeker voor de prijs. Pakketje vanaf 0,45/maand. Hoe ze het doen mag god weten.

Ze ontwikkelen zich ook erg goed en voegen steeds meer functionaliteit toe en alles draait heel soepel. No Brainer.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
MrMarcie schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:48:
[...]

Versio is een groot drama. Zou ik ten sterkste afraden.

Neem Vimexx. Ik test daar al een aantal jaren en het draait ongelofelijk goed, zeker voor de prijs. Pakketje vanaf 0,45/maand. Hoe ze het doen mag god weten.

Ze ontwikkelen zich ook erg goed en voegen steeds meer functionaliteit toe en alles draait heel soepel. No Brainer.
Ik had al een beetje vermoeden, testdomeintje naar toe verhuisd, op zich prima maar hun prijsbeleid ben ik niet zo kapot van. Tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:51
Ben zelf ook een tevreden gebruiker van vimexx met een reseller account.
Nl domeinen kosten daar onder de 4€, ook fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nder
Bedankt voor alle reacties !
Ik kies voor nu voor vimexx als optie, ik ga deze even uitproberen. Aangezien alle opmerkingen denk ik dat hij prima voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-05 23:19

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

Beter laat dan nooit. Mocht vimexx je niet bevallen. Je zou Cloudwebservices ook eens kunnen bekijken. Server zijn voorzien van PCIe SSD's ik heb al meerdere klanten die er erg blij mee zijn ;)

[ Voor 6% gewijzigd door SupaHotFire op 03-11-2018 14:06 ]

Pagina: 1