Toon posts:

Vervanging voeding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Bosilicious
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-05 23:35
Ik zoek een?
Ik wil mijn PSU vervangen sinds hij al enige tijd een tikkend geluid lijkt te maken met de ventilator. Eerst dacht ik altijd dat het aan een ventilator of door oververhitting kwam, maar nu ben ik erachter gekomen dat het geluid uit de psu komt. Maar wanneer het geluid komt, is ook totaal willekeurig. Nu wil ik gewoon het vervangen met de gedachte dat ik het mee kan nemen als ik ooit een nieuwe pc ga bouwen en wil ik liever een modulaire voor betere kabel management.

Diegene die ik nu heb is een Seasonic S12II-Bronze 520W https://tweakers.net/pric...ic-s12ii-bronze-520w.html

Diegene die ik nu overweeg is de Seasonic Focus Plus 550 Gold.
https://tweakers.net/pric...-focus-plus-550-gold.html

Ik wil in de toekomst mijn CPU vervangen naar een hedendaagse sterke variant, dus wil wel dat dat de PSU dat allemaal aan kan. Ik ben niet van plan over te clocken.

Mijn huidige systeem is:

Moederbord: pricewatch: Asus H97M-PLUS
CPU met Stock Cooler: pricewatch: Intel Core i5-4460 Boxed
Drie harde schijven en een SSD.
Ram: pricewatch: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Case met ingebouwde fans: pricewatch: Cooler Master Silencio 352
Extra fan: pricewatch: Noctua NF-F12 PWM, 120mm
Videokaart: pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G

Als ik ooit een grote upgrade ga doen, denk ik dat het dan voornamelijk voor de CPU is, en daarbij ook een nieuw moederbord.

Alvast bedankt.

Edit: PC onderdelen toegevoegd.

[Voor 38% gewijzigd door Bosilicious op 25-10-2018 23:47]

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

pricewatch: BitFenix Whisper BWG550M

hier zit je altijd goed mee(weet verder niets van je systeem)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-05 16:18
Kan je ons wat meer over je systeem vertellen? Denk alles wat erin zit of wordt (aannemelijk) vervanger voor...? Ga je en/of ben je aan het overklokken?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee